امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

رصد کشمکش های سیاسی پاکستان در شبکه سحر

مشاهده ۲۵۷
۱۳۹۹/۰۷/۲۹- ۱۵:۳۱

نمایش قدرت و حضور طرفداران برگزاری تجمعات و دیدارهای احزاب مخالف دولت در برنامه امشب «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر به طور زنده بررسی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «انداز جهان» با حضور آصف کرمانی از رهبران حزب مسلم لیگ (ن) اسلام آباد و محمود مولوی از رهبران ارشد حزب حاکم PTI از کراچی، دیدارهای احزاب مخالف دولت؛ ائتلاف حزب مردم، مسلم لیگ نون، جمعیت علمای اسلام و ... در شهرهای گوجران والا و کراجی را رصد می‌کند.
سخنان نواز شریف، مولانان فضل الرحمان، بلاول بوتو، مریم نواز و دیگر رهبران مخالفان در تجمعمات فوق الذکر از مباحثی است که در برنامه امشب بررسی خواهد شد.
در مقابل، سخنان عمران خان در جمع نیروهای ضربت پلیس که پاسخی به اظهارات سران مخالفین در تجمعات بود نیز تشریح می‌شود.
اقدامات دولت پاکستان و دیوان عالی این کشور بر علیه سران مخالفین از جمله حکم چاپ آگهی جلب نواز شریف در روزنامه‌های پاکستانی، دستگیری داماد نواز شریف و پرونده سازی بر علیه آصف زرداری و ... و همچنین حواشی گوناگون این موضوعات در مطبوعات و رسانه‌های پاکستانی از موضوعات دیگری است که این برنامه به آن‌ها می‌پردازد.
«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت، 29 مهر ساعت 19:30 به وقت تهران، روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

امتیاز شما