امروز دوشنبه  ۱۰ آذر ۱۳۹۹

نسخه آزمایشی

مروری بر نقش رسانه در بازار «سرمایه»

مشاهده ۱۲۸
۱۳۹۹/۰۷/۳۰- ۰۹:۲۳
برنامه «سرمایه» این جمعه دوم آبان ماه، نقش رسانه در بازار سرمایه را بررسی می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، رضا خانکی تحلیلگر بازار سرمایه و مدیر صندوق های سرمایه گذاری، بهنام صمدی خبرنگار بازار سرمایه و نوید خاندوزی کارشناس بازار سرمایه، جمعه دوم آبان ماه مهمان برنامه «سرمایه» خواهند بود.

این جمعه، نقش رسانه در بازار سرمایه، لزوم ورود رسانه‌ها به بازار سرمایه، عملکرد رسانه‌ ها در کشورهای توسعه یافته، تشخیص و راه‌های شکایت از کلاهبرداران در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی و... با حضور مهمانان برنامه بررسی می‌شود.

برنامه «سرمایه» راه‌های مختلف سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه را مانند مسکن، بورس،طلا و ... بررسی و مسائل جاری در بازارهای مختلف را نقد و تحلیل می‌کند و اطلاعات به روز و موثق در اختیار بینندگان برنامه قرار می دهد.

برنامه «سرمایه» به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه و کارگردانی میثم نظیمی جمعه‌ ها ساعت 21 از شبکه هفت سیما پخش می‌ شود.

 

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما