امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«ایلدا» در ایستگاه آخر / ورود شبکه یک به «خانه امن»

مشاهده ۴۳۰
۱۳۹۹/۰۷/۳۰- ۱۳:۰۰

مجموعه تلویزیونی «ایلدا» پنجشنبه اول آبان با پخش بیست و پنجمین قسمت به ایستگاه پایانی می رسد و سریال جدید شبکه با نام «خانه امن» از 10 آبان روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این سریال که اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ 58 تا 59 روایت شده است، بازیگرانی از جمله مجید مظفری، پوریا پورسرخ، فاطمه گودرزی و جعفر دهقان ایفای نقش کرده اند.
براساس جدول پخش شبکه یک، امشب 30 مهر قسمت 24 و پنجشنبه اول آبان قسمت 25 و پایانی سریال «ایلدا» نمایش داده می‌ شود.
جمعه دوم آبان هم خلاصه قسمت های 19 تا 25 پخش می‌ شود.
در برنامه «صبح بخیر ایران» نیز روز سوم آبان نقد و بررسی سریال «ایلدا» با حضور کارشناسان پخش می‌ شود. شنبه سوم آبان نیز یکی از قسمت های منتخب سریال «سرگذشت» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی روی آنتن می رود و از روز یکشنبه 4 آبان اپیزود شش قسمتی «چادر گلدار» به کارگردانی سید محسن یوسفی از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه کنندگی احمد زالی بازپخش می‌شود.
پس از آن قرار است سریال سریال ملودرام- جاسوسی «خانه امن» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی از شنبه 10 آبان پخش شود.
«خانه امن» روایتی پرهیجان از یک پرونده جاسوسی- امنیتی است که لایه‌ هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را در 50 قسمت روایت می‌ کند.
حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

امتیاز شما