امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

کتاب «حضرت بقیه الله»از انتشارات سروش به چاپ هفتم رسید

مشاهده ۱۷۸
۱۳۹۹/۰۸/۰۳- ۱۰:۴۰

انتشارات سروش چاپ هفتم کتاب «حضرت بقیه الله» تألیف استاد محمد شجاعی را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب حاضر یکی از هشت کتابی است که حاصل تبدیل سخنرانی‌ های استاد آیت‌الله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی است و به موضوع مهدویت و زندگی و امامت حضرت ولی عصر (عج) پرداخته است. کتاب با شناخت حضرت مهدی (عج)آغاز می‌ کند. میلاد مقدس، نایبان خاص، و بحث در معنای بقیه الله را در این بخش می‌ خوانیم. غیبت کبرای آن حضرت را ادامه کتاب می یابیم که در آن از روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر داده‌ اند سخن گفته شده است و اینکه غیبت آزمایشی بزرگ است و در زمان غیبت تشرف که انواعی دارد ممکن است. کتاب ویژگی دیگری نیز دارد و آن اینکه امام مهدی(عج) را از منظر اهل سنت نیز به خواننده معرفی می‌ کند. عصر ظهور آن حضرت نیز در این کتاب فصلی را به خود اختصاص داده است. علائم ظهور و قیام آن حضرت و حهان پس از قیام مهدی (عج) در این قسمت تشریح شده است و در پایان به مبحث رجعت و عرض اخلاص و اطاعت و عشق به آستان مبارک ولایت پرداخته است.

چاپ هفتم این اثر در 216 صفحه رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 30000 تومان به همت انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌ مندان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شماره 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس حاصل کنند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

 

تصاویر

امتیاز شما