امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
هفته ششم لیگ برتر انگلیس
هفته ششم لیگ برتر انگلیس

پخش زنده منچستریونایتد - چلسی

مشاهده ۱۹۵
۱۳۹۹/۰۸/۰۳- ۱۳:۵۰
تعداد بازدید:195

گزارش جذاب و شنیدنی رقابت بین تیم های منچستریونایتد و چلسی، شنبه 3 آبان ساعت 20 از رادیو ورزش تقدیم علاقه مندان به فوتبال می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم‌ های منچستر یونایتد و چلسی شنبه 3 آبان ساعت 20 در استادیوم اولدترافورد رو به روی هم قرار می‌گیرند.

هر دو تیم شروع خوبی در لیگ برتر نداشته اند، اما این فرصت را دارند که با پیروزی در این دیدار کلاسیک، فصل را با امید بیشتری ادامه دهند. همچنین داور این رقابت مارتین اتکینسون خواهد بود.

منچستر یونایتد فصل را متزلزل آغاز کرد. آن‌ ها مقابل کریستال پالاس شکست خوردند و در برابر تاتنهام مورینیو تحقیر شدند. شاگردان سولسشر اما در هفته اخیر توانستند ۲ برد روحیه بخش کسب کنند. آن‌ها در جدال با نیوکاسل ابتدا عقب افتادند اما توانستند با ۴ گل پاسخ آن را بدهند تا با روحیه خوب به مصاف پاری سن ژرمن بروند. شیاطین سرخ در پاریس دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه ۲-۱ شکست بدهند و حالا برای ادامه این روند خوب در لیگ برتر ، باید به مصاف چلسی بروند.

چلسی پس از یک انقلاب تابستانی و تحول کامل ترکیب، آنطور که می خواست فصل را شروع نکرد و از ۵ بازی نخست خود ۲ برد، ۲ تساوی و ۱ باخت به دست آورد. موردی که خیلی صدای هواداران این تیم را درآورد، عملکرد ضعیف خط دفاعی آبی‌ ها بود. چلسی در ۵ بازی لیگ برتری خود ۹ گل دریافت کرده که آمار خوبی به حساب نمی آید. فرانک لمپارد در این بازی می تواند به جای کپا آریزابالاگای نامطمئن، از دروازه بان تازه وارد خود، ادوارد مندی استفاده کند. کسی که مقابل سویا توانست به خوبی عمل کند و از خودش کلین شیت بر جای بگذارد. چلسی در آخرین بازی رو در رو با منچستر یونایتد فاتح زمین بود و امیدوار است با کسب یک نتیجه خوب در اولدترافورد، به رده‌های بالاتر جدول برسد.

گزارش زنده بازی این تیم ها با تهیه کنندگی وحید شهریور رحیمی و با گزارشگری خسرو والی زاده، از رادیو ورزش شنیده می‌ شود.

 

امتیاز شما