امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

نقش تاثیرگذار رسانه در ترویج فرهنگ قرآنی

مشاهده ۴۱۷
۱۳۹۹/۰۸/۰۳- ۱۴:۳۲

در نشست هم اندیشی معاون نظارت شورای عالی قرآن کشور با مدیران صداوسیمای مرکز لرستان، بر استفاده از نخبگان دینی و قرآنی هر استان در شبکه‌ های استانی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سرپرست صداوسیمای مرکزلرستان در این نشست بابیان اهمیت استفاده از ظرفیت های قرآنی دراستان لرستان گفت: قرآن برای هرعصر و زمانی به عنوان رسانه تاثیرگذار پیامش را به مخاطب منتقل می‌ کند.

احمدی به نقش تاثیرگذار رسانه درترویج فرهنگ قرآنی اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در رسانه استانی به دنبال ساخت برنامه آموزش قرآن با استفاده از ظرفیت ها و توانایی‌های جوانان استان هستیم.

معاون نظارت شورای عالی قرآن کشور نیز در این نشست افزود: استفاده از نخبگان دینی و قرآنی هر استان در شبکه‌ های استانی، نیازمند نظارت راهبردی درست رسانه در این زمینه است تا متضمن رویکرد شورای عالی قرآن باشد.
قاسم آبادی گفت: نظارت بر برنامه‌ های قرآنی صداوسیما و هدایت و پشتیبانی برنامه‌ های قرآنی، رسالت این شورا است و برهمین اساس، این شورا تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا ضمن همکاری با صداوسیما، مخاطبان رسانه ملی را از شنیدن بهترین نغمات قرآنی در بیش از صد شبکه تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی بهره مند کند.

امتیاز شما