امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آوار شدن «دیوار آرزوها»ی پناهندگان به روایت هیسپان تی وی

مشاهده ۲۶۴
۱۳۹۹/۰۸/۰۵- ۱۴:۳۸

شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی مستند «دیوار آرزوها» (The Wall of Wishes) را که درباره مسئله مهاجران در کشور آلمان است، روی آنتن می‌ برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مستند به مسئله مهاجران در کشور آلمان پرداخته می‌ شود و به سوالاتی چون؛ آیا آنان به آرزوهایی که برای آن مهاجرت کرده اند، دست یافته اند؟ پاسخ داده می‌شود.
در این مستند به نحوه اسکان ابتدایی، بهداشت و سیر بررسی درخواست پناهندگی آنان نیز پرداخته می‌ شود.
«دیوار آرزوها» همچنین چالش های پیش روی مهاجران و همچنین مردم و دولت آلمان در مواجهه با سیل عظیم پناهجویان به منظور تامین مسکن، شغل و رفاه اجتماعی به نمایش گذاشته می‌ شود.
در این مسیر با پناهجویان از ملیت های مختلف، مسئولان کمپ پناهندگان، مسئولین صلیب سرخ، پلیس، مسئولان شهرداری، مترجمان کمپ پناهجویان و مسئولان رسیدگی به امور پزشکی کمپ پناهندگان گفت و گو شده است. همچنین این مستند به اقدامات مجرمانه برخی از جوانان پناهجو همانند وقایع سال نو در شهر کلن و برخورد گروه‌ های نژاد پرست با پناهجویان نیز می‌پردازد.
مستند «دیوار آرزوها» به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید کوه پایی محصول 2016 شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی زبانگردانی شده است و در دو قسمت، روز دوشنبه ساعت 3:30 به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می ‎رود و تکرار آن همان روز ساعات 8 و 14و 20 و قسمت دوم آن روز سه شنبه ساعت 3:30 و تکرار آن همان روز ساعات 8 و 14 و 20 پخش می‌شود.

امتیاز شما