امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه ریزی برای تعامل بیشتر پلیس با رسانه استانی

مشاهده ۲۷۴
۱۳۹۹/۰۸/۰۵- ۱۸:۲۱

در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با مدیرکل و معاونان صداوسیمای این استان بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر این دو مجموعه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای فارس در این دیدار با اشاره به این که امروزه هر اقدام و فعالیتی در جامعه نیازمند پیوست رسانه ای است گفت: اگر به فکر پیوند رسانه ای موضوعات و حوادث و وقایع نباشیم دشمنان با پیوندهای رسانه ای ساختگی خود افکار عمومی را در دست می‌گیرند.

سهرابی با تاکید بر لزوم هم افزایی و تعامل رسانه ملی با پلیس گفت: تعامل  قوی تر  نیروی انتظامی و رسانه ملی است که اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی را در کوتاهترین زمان ممکن  در معرض دید و قضاوت مخاطبان قرار می دهد و فرصت شیطنت را از رسانه‌های بیگانه و معاند می‌ گیرد.

وی افزود: رسانه‌ های بیگانه در انتشار اخبار و اطلاعات حوادث به هیچ اصلی پایبند نیستند و همواره از زاویه ای به حوادث و وقایع می‌ پردازند که مطلوب آن‌هاست، بنابراین تغییر نگرش ها از سنتی به روش های نوین که لازمه کار امروز نیروهای پلیس و رسانه ملی است در این زمینه می تواند توطئه‌ های رسانه‌ های بیگانه را خنثی کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس همچنین با تاکید بر این که باید رسانه ملی پیش از همه روایتگری رویدادها را در دست گیرد تا مرحله کاشت پیام در ذهن انجام شود، گفت: این موضوع باعث می‌ شود فرصت شبه افکنی و فرافکنی از رسانه‌ های بیگانه و معاند گرفته شود و مخاطبان هم به درستی در جریان اخبار و اطلاعات قرار گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به نقش پررنگ صداوسیمای مرکز فارس در فرهنگ سازی و تامین نظم و امنیت در استان گفت: در حال حاضر که دشمنان بیشترین سرمایه گذاری خود را روی جنگ نرم گذاشته اند صداوسیمای مرکز فارس توانسته با کمک مدیران آگاه و آشنا به امور نقش رسانه ای خود را به خوبی ایفا کند.

سردار حبیبی افزود: امروزه دشمنان انقلاب در حال استفاده حداکثری  از ظرفیت های فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود هستند و متاسفانه در این فضا به دور از هرگونه اخلاق حرفه ای شبهه افکنی  می‌ کنند که برای خارج کردن دشمن از این میدان، نیروی انتظامی و برنامه سازان صداوسیمای مرکز فارس می توانند با استفاده از مستندات موجود زمینه آگاهی بخشی در جامعه را فراهم کنند.

وی در ادامه از آمادگی فرماندهی انتظامی استان برای تشکیل اتاق فکر رسانه ای خبرداد و گفت : تشکیل این اتاق فکر می تواند دستاوردهای خوب انتشار صحیح  و سریع اخبار و اطلاعات حوزه پلیس استان و آموزش رسانه ای همکاران ما در نیروی انتظامی را به  همراه داشته باشد.

تصاویر

امتیاز شما