امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برگزاری مسابقه نمایش نامه نویسی «قلم فیروزه ای» در رادیو اصفهان

مشاهده ۷۵۸
۱۳۹۹/۰۸/۰۶- ۰۹:۳۶

معاونت صدای مرکز اصفهان با هدف کشف استعداد در حوزه نمایش نامه نویسی برای رادیو، ایجاد انگیزه برای نویسندگان مستعد و تولید نمایش بر اساس آثار ارسالی دارای کیفیت قابل قبول، مسابقه «قلم فیروزه ای» را برگزار می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مسابقه که به همت واحد نمایش رادیو اصفهان و با هدف شناسایی استعدادهای نویسندگی در حوزه نمایش رادیویی برگزار می‌ شود، به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.
این مسابقه در قالب نمایش بلند تک قسمتی و نمایش کوتاه برگزار می‌ شود و محورهای موضوعی آن اصفهان در دفاع مقدس، شعار سال (جهش تولید)، مفاخر اصفهان، بحران‌ های فراگیر با نگاهی به بحران کرونا و طنز با رویکرد اجتماعی است.
علاقه مندان به شرکت در این فراخوان رادیویی باید علاوه بر توجه به ضوابط سازمان صداوسیما، در نوشتارهای خود به استفاده از کلمات فارسی دقت کنند.
همچنین  نمایش نامه با قلم Bnazanin اندازه قلم ۱۴ و فاصله سطور ۱/۲ تایپ شود و با فرمت doc , docx ارسال شود.
اقتباس از آثار مکتوب با ذکر منابع بلامانع است؛ نویسندگان دقت کنند که نمایش نامه‌ های بلند تک قسمتی برای ۲۵ تا ۳۰ دقیقه و حدود 10 تا 15 صفحه  اجرا، تنظیم شود.
نمایش نامه‌ های کوتاه برای تک قسمت ۵ دقیقه ای حداکثر 3 صفحه تنظیم شود.
همچنین نویسندگان مستعد امکان همکاری با رادیو اصفهان را پیدا می‌کنند.
نمایش نامه‌ ها به نشانیghalamfirozei@isfahan.irib.ir و تا پایان آبان ماه  ارسال شود و نتایج مسابقه نیز 30 آذرماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) اعلام می‌ شود.

تصاویر

امتیاز شما