امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مروری بر «هشتگ» خشم جهانی از توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

مشاهده ۳۳۵
۱۳۹۹/۰۸/۰۶- ۱۵:۱۸

خشم جهانی نسبت به توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و اعتراض ها به بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توجیه آن، در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم پیگیری می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی توهین فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و حمایت رژیم صهیونیستی از آن، کاربران شبکه‌ های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند. در این خصوص بیان خواهد شد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای که بیانگر تایید و توجیه این رژیم برای ادامه اهانت ها به پیامبر اکرم (ص) بود، اعلام کرده است که در برابر فراخوان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مبنی بر تحریم کالاهای فرانسوی در کنار فرانسه می ایستد و همین موضوع با خشم کاربران مواجه شده است.
گفته می‌ شود اخیرا اقدام یک معلم تاریخ فرانسوی در نشان دادن کاریکاتورهای موهن از پیامبر (ص) و کشته شدن وی به دست یک چچنی بازتاب گسترده ای در فرانسه داشته است. همچنین اشاره خواهد شد در پی این اقدام کشور فرانسه در اظهاراتی ضد اسلامی از وجود بخش خاص برای محصولات حلال در فروشگاه‌های این کشور ابراز ناراحتی کرده است.
«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 6 آبان، ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می‌شود.

امتیاز شما