امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دردسرهای دیدنی «سلطان» در سیمای ایلام

مشاهده ۲۰۴۰
۱۳۹۹/۰۸/۱۰- ۰۹:۲۳

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام و معاونان این رسانه استانی، با همراهی امام جمعه و فرماندار ایوان از پشت صحنه سریال «سلطان» بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال طنز اجتماعی در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای به کارگردانی حمدلله جمالی و تهیه کنندگی عبدالرضا محمدی، در سیمای مرکز ایلام در حال تولید است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در این بازدید با اشاره به اینکه این سریال جذاب در بیست و پنج لوکیشن در مناطق مختلف استان فیلمبرداری می‌شود، گفت: معرفی جاذبه‌ های گردشگری و صنایع دستی، آداب و رسوم و فرهنگ غنی استان، استفاده از همه گویش های شیرین مناطق مختلف استان و پرداختن به آسیب های اجتماعی استان به زبان ساده، از نقاط برجسته این مجموعه تلویزیونی است.

بازوند به ضرورت توجه جدی تر به حوزه دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه استان ایلام، خط مقدم جبهه دفاع مقدس در کشور بوده است اما به ساخت فیلم و سریال این حوزه توجه چندانی نشده و ما درصددیم در آینده ای نزدیک با وجود استعدادهای درخشان و هنرمندان شاخص استان،  آثار هنری فاخری در حوزه دفاع مقدس تولید کنیم.

سبزی فرماندار ایوان نیز که برسر صحنه فیلمبرداری سریال «سلطان» حاضر شده بود نیز ضمن تشکر از رسانه استانی ایلام گفت: استان ایلام و بخصوص شهرستان ایوان دارای پتانسیل ها و استعداد های بکری برای تولید فیلم و سریال هستند و این سریال باعث شناسایی استعدادهای جدیدی در شهرستان ایوان شد که به نوبه خود قابل تحسین است.

سریال «سلطان» درباره زندگی فردی به نام کامران  است که به دلیل فرار مالیاتی، از کار اخراج می‌ شود، در این بین زمان تولد دخترش به میدان چوبدارها می رود تا گوسفندی برای جشن بخرد که بر اثر یک اشتباه وارد گروه قاچاق گوسفند می‌ شود که در مرز مشغول کارهای غیرقانونی، هستند. تلاش پدر خانم کامران به نام دلاور و اقوام او برای پیدا کردن کامران، اتفاقات جذابی را به دنبال دارد.

علی کریمی، عزت آقایی، فاضل خانی، احمد افروز، علی قیطاسی، مالک آبسالان، محمدجوادویسی، کسری محمدی، علیرضا اسماعیلی، فتاح کیانی، سلیمان کریمی، سجادمهدیان، علی محمدی، خانم هاتوران اله دادی، افسانه بابائی سومار، فریده آگه، زلیخاکریمی، ساراسبزپور، اسمانعمتی، فاطمه درویشی، مرضیه شاملو و تمناپورنعمت در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

امتیاز شما