امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته وحدت در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۲۹۶
۱۳۹۹/۰۸/۱۰- ۱۳:۵۸

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و صادق آل محمد(ع) با ویژه برنامه‌ های متنوعی با مخاطبان خود همراه می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین با ویژه برنامه «جنگ شاد شبانه» به صورت پخش زنده و با بخش های متنوع، لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم کننده را برای بینندگان فراهم می‌ کند. اجرای بانشاط و طنز گروه نمایش، اجرای سرود و ترانه‌ های شاد با حضور خوانندگان محلی، گزارش از حال و هوای عید میلاد، مباحث کارشناسی و پیامک های بینندگان از جمله بخش های این برنامه است. این جنگ شاد شبانه به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادی پور و فخری قائدی، 12 آبان از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه از سیمای جهان بین پخش می‌ شود.

«میلاد رحمت» هم عنوان ویژه برنامه رادیو جهان بین است که در روز هفدهم ربیع الاول، همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) از ساعت 9 صبح به مدت120 دقیقه به روی آنتن می رود. پرداختن به اهمیت وحدت اسلامی و آثار وحدت در جامعه و اتحاد بین مسلمانان شیعه و سنی، آشنایی با سیره نبوی و فضایل شخصیتی رسول مکرم اسلام به عنوان پیامبر رحمت و مهربانی و همچنین نقش امام صادق(ع) در زنده نگهداشتن مذهب شیعه از موضوعاتی است که در این برنامه مطرح می‌شود. گزارش، ترانه و موسیقی‌ های شاد و جذاب، قطعات طنز، مباحث کارشناسی، گزارش، حکایت های تاریخی، معرفی کتاب، شعرخوانی شاعران هم استانی، ارتباط تلفنی با مراکز استان‌ها و تلفن و پیامک های مخاطبان بخش های برنامه «میلاد رحمت» را تشکیل می دهند که به تهیه کنندگی محمدرضا رسولی و گویندگی مریم خلجی پخش می‌ شود.

رادیو جهان بین همچنین به منظور بزرگداشت سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در برنامه‌ های روتین خود به تبیین نقش و جایگاه حماسه روز سیزدهم آبان سال 1358 در پیشبرد اهداف والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردازد.

معاونت خبر صدا و سیمای استان هم با تولید و پخش دو گزارش ویژه ولادت پیامبر رحمت و پیشوای مذهب جعفری در بخش های مختلف رادیویی و تلویزیونی، برقراری ارتباط با مشهد مقدس و پوشش جشن‌های ولادت در مرکز استان و سایر شهرستان‌ ها، همچنین تولید و پخش دو گزارش مرتبط با سیزدهم آبان، روز استکبارستیزی و پخش برنامه‌های اجرایی مرتبط با این روز در سطح استان، این مناسبت ها را گرامی می دارد.

تصاویر

امتیاز شما