امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترویج فرهنگ کمک به گرفتاران در بند در صدا و سیمای ایلام

مشاهده ۵۶۵
۱۳۹۹/۰۸/۱۱- ۱۰:۵۲

در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با مدیرکل سازمان زندان ها و امور تامینی و تربیتی استان، بر توسعه و ترویج فرهنگ کمک به گرفتاران در بند و همچنین تغییر نگرش جامعه نسبت به زندانیان در رسانه استانی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در این نشست با اشاره به نگاه مثبت رسانه استانی به اصلاح و تربیت افراد رها شده از بند گفت: با فرهنگ سازی عمیق و اطلاع رسانی گسترده در قالب تولید ویژه برنامه‌ های مختلف، زمینه اصلاح و بازگشت مجدد افراد آسیب دیده به جامعه را فراهم و در انتخاب و ادامه زندگی بهتر آنان را یاری می‌کنیم.

بازوند افزود: صدا و سیمای مرکز ایلام آمادگی دارد علاوه بر پوشش تلویزیونی، رادیویی، خبری و مجازی ویژه برنامه‌ های مربوط به اخبار زندانیان، در خصوص پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی نیز ، میزبان کارشناسان امور زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در استودیوهای رادیو و تلویزیونی رسانه استانی  باشد.

وی تصریح کرد: معاونت فنی رسانه استانی با همه توان و ظرفیت خود، آماده همکاری برای راه اندازی و نصب تجهیزات استودیوی زندان شهر ایلام به منظور اجرا و ترویج برنامه‌ های فرهنگی است.

مدیر کل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی استان نیز در این نشست از تعامل و همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام با اداره کل زندان‌های استان تشکر کرد و گفت: با همکاری مطلوب رسانه استانی و اداره زندان‌ها، شاهد کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی و جرایم عمد و غیرعمد در استان خواهیم بود.

احسانی، از افتتاح ساختمان جدید زندان  شهر ایلام خبر داد و افزود: این ساختمان از ماه آینده با هدف افزایش میزان امنیت و همچنین ایجاد شرایط لازم برای آموزش زندانیان و اجرای برنامه‌ های امید آفرین در زندان برای گرفتاران در بند افتتاح می‌ شود.

امتیاز شما