امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جشن میلاد نور بر فراز شبکه دنا

مشاهده ۴۶۴
۱۳۹۹/۰۸/۱۲- ۰۹:۱۷

صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به منظور گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام (ص) ویژه برنامه‌ های شاد و متنوعی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز دنا در هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت برنامه «عیدانه» را به مدت 360 دقیقه، به طور زنده تا شب میلاد نبی مکرم اسلام پخش می‌کند. این برنامه هر شب به مدت 80 دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی، خوانندگان سرودهای محلی و سنتی روی آنتن می‌ رود.
ویژه برنامه شبانه «شویل دنا» نیز به منظور گرامیداشت هفته وحدت هر شب به طور زنده از سیمای مرکز  ساعت 21:10 پخش می‌ شود، این برنامه با دعوت از میهمانان، فرهیختگان، هنرمندان و کارشناسان مذهبی و پخش آیتم های متنوع دقایق مطلوبی را برای بینندگان خود رقم می زند.
مولودی خوانی دعوت از خوانندگان سنتی با لباس محلی، شاهنامه خوانی و اجرای نمایش طنز محلی در دل برنامه‌ های سیمای شبکه استانی دنا از جمله برنامه‌های سیمای این مرکز در هفته وحدت و شب میلاد نبی مکرم اسلام (ص) است.
صدای شبکه دنا برنامه‌ های ترکیبی زنده «ماه مجلس» را به مدت 90 دقیقه در فضای بسیار شاد همراه با نمایش طنز  از رادیو دنا پخش می‌ شود، همچنین پخش ترانه‌ های شاد، پیامک، گزارش های مردمی و ارتباط با کارشناسان مذهبی از مهم ترین برنامه‌ های رادیویی شبکه استانی دنا است.
ویژه برنامه «طنز و ترانه» به پخش سرود و ترانه‌ های شاد و مناسبتی و پخش آهنگ های درخواستی مردم می‌ پردازد و لحظات دلنشینی را در شب میلاد حضرت محمد (ص) برای شنوندگان رادیو تدارک دیده است.
معاونت خبر صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز با تهیه و پخش گزارش های تولیدی در باره پیامبر نور و رحمت (ص) و ارسال به حوزه‌ های ستادی برای پخش از شبکه‌ های ملی و اخبار سراسری، گزارش و انعکاس پیام های مردمی از سراسر 13 شهرستان و مناطق مختلف عشایری و روستایی استان مرکز کهگیلویه و بویراجمد از جمله اقدامات معاونت خبر شبکه استانی دنا در هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام است.
معاونت فضای مجازی نیز با تولید و انتشار پوستر با موضوعات سیره نبوی و اخلاق عملی پیامبر اکرم (ص)، طراحی و تولید بنر هفته وحدت در وب سایت مرکز، استوری در صفحات اجتماعی با مخاطبان همراه می‌ شود.

امتیاز شما