امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با مدیران و‌ فعالان فرهنگی در شبکه رادیویی فرهنگ

مشاهده ۱۰۳۴
۱۳۹۹/۰۸/۱۴- ۰۷:۴۷

ویژه برنامه «از فرهنگ تا فرهنگ» چهارشنبه 14 آبان، به مناسبت روز فرهنگ عمومی‌ با حضور مدیران و فعالان فرهنگی کشور پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «از فرهنگ تا فرهنگ» صالحی امیری، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی‌با توجه به تجربه مدیریتش در کلان ترین سطح فرهنگ‌ کشور، از فعالیت هایی که برای فرهنگ عمومی در جامعه انجام می‌شود و آسیب های فرهنگی در جامعه، با شنوندگان صحبت می‌کند.
این برنامه امروز، با شفاعی، مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی‌ نیز درخصوص موضوع فرهنگ عمومی و با سهیل رضایی درباره سلامت روان و توسعه فرهنگ عمومی سخن خواهد گفت.
همچنین در برنامه «از فرهنگ تا فرهنگ» دکتر میرزامحمدی، نویسنده کتاب فرهنگ عمومی، ضمن معرفی این اثر، درباره تعریف و مصادیق فرهنگ عمومی می‌گوید و در ادامه غلامرضا شیران، کارشناس فرهنگ ترافیک، به رعایت یکی از این مصادیق در جامعه یعنی فرهنگ رانندگی و احترام به قوانین اشاره می‌کند.
در این برنامه به مناسبت روز فرهنگ عمومی‌، دکتر مسعود کوثری ارتباط سواد رسانه ای و فرهنگ عمومی را تشریح می‌کند و در ارتباط تلفنی با احمد مسجد جامعی، رئیس سابق شورای شهر درخصوص ارتباط ساختار شهرها و فرهنگ عمومی‌ گفت وگو می‌ شود. گفتنی است محمدحسین صفارهرندی، وزیر اسبق ارشاد هم مهمان تلفنی برنامه است.
برنامه «از فرهنگ تا فرهنگ» به تهیه کنندگی حاجی نوروزی، سردبیری و مشاور محتوایی معصومه علوی نکو و اجرای فاطمه اسحاق تبار و احسان همتی، چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ تا۱۱:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌ شود.

امتیاز شما