امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«عصر انتظار» همراه با منتظران رادیویی لرستان

مشاهده ۳۷۷
۱۳۹۹/۰۸/۱۸- ۱۲:۱۶

رادیو لرستان باهدف ترویج فرهنگ مهدویت، برنامه «عصر انتظار» را تولید وروزهای جمعه بعد ازاذان ظهر،به مدت 30 دقیقه پخش می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه هر هفته موضوعی از موضوعات مرتبط با مهدویت و انتظار را در قالب گفتارمتن، گزارش مردمی، مباحث کارشناسی با حضور سه تن از اساتید حوزه و دانشگاه و آیتم های مختلف تبیین و بررسی و در ادامه نیز کتابی را در این زمینه به شنوندگان معرفی می‌ کند.
در این برنامه موضوعاتی از قبیل انتظار و فلسفه انتظار در اسلام و سایر ادیان، صفات منتظران واقعی، ابعاد مختلف شخصیت و سبک زندگی حضرت مهدی(عج)، جایگاه انتظار فرج در آیات و روایات، ویژگی‌های حکومت حضرت مهدی (عج)، انقلاب اسلامی‌ به عنوان زمینه ساز ظهور امام زمان(عج)، مؤلفه‌ های تربیتی مؤثر در سبک زندگی اسلامی و تأثیرگذار در زمینه‌ سازی ظهور امام عصر(عج) و وظایف مردم در عصر انتظار و زمینه سازی برای ظهور تبیین می‌ شوند و همچنین دیدگاه و سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص انتظار و مهدویت بیان شده و به شبهاتی که در خصوص موضوع مهدویت ایجاد شده نیز پاسخ داده می‌ شود.

تهیه کننده  برنامه «عصر انتظار» کامیار جان احمدی، نویسنده نسرین نعمتی و مجری آن شهرام خادمی است و گزارشگرانش فاطمه فلاح کردی و احسان شیران هستند.

 

تصاویر

امتیاز شما