امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با مسابقات لیگ اسپانیا از رادیو ورزش

مشاهده ۴۵۴
۱۳۹۹/۰۸/۱۸- ۱۳:۰۵

گزارش بازی والنسیا - رئال مادرید، از سری مسابقات لیگ اسپانیا در ورزشگاه مستایا، به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رقابت بین دو تیم والنسیا - رئال مادرید از سری مسابقات لیگ اسپانیا، امشب ساعت 23 در ورزشگاه مستایا برگزار می‌شود. داور این بازی خسوس خیل مانزانو است.
رئال مادرید، تیم ۱۶ امتیازی و سوم جدول رقابت های لالیگا از ۷ بازی، میهمان والنسیا، تیم ۸ امتیازی و پانزدهم جدول می‌شود.
والنسیا در این فصل روزهای سختی را سپری می‌ کند و حریفی دست کم گرفته شده است، که حواشی مدیریتی باشگاه باعث کسب نتایج ضعیف برای آنها شده است. خفاش ها در ۴ بازی اخیر خود ۳ شکست را تجربه کرده اند و با دو امتیاز فاصله نسبت به منطقه سقوط در رده پانزدهم قرار گرفته اند.
خاوی گارسیا، سرمربی این تیم اخیراً از تمایل خود برای استعفا و خروج از باشگاه خبر داده و تنها به خاطر اجبار قراردادی موفق به جدایی از جمع خفاش ها نشده است و نسبت به فروش برخی از بازیکنان کلیدی تیم در تابستان گذشته اعتراض دارد، چرا که هیچ جایگزین خاصی هم خریداری نشده است. جفری کوندوگبیا آخرین بازیکنی بود که از والنسیا جدا شد و رئیس این باشگاه را به تخریب جاه طلبی پروژه متهم کرد. با وضعیت کنونی والنسیا حتی تصور رتبه نهم فصل گذشته که به هیچ وجه برای قهرمان ۶ دوره لالیگا قابل قبول نیست، هم دور از ذهن به نظر می رسد.
در طرف مقابل رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا قرار دارد که آنها هم مشکلات خاص خود را دارند و این مشکل شامل مصدومیت بازیکنان و ابتلای سه بازیکن مهم تیم به ویروس کرونا است. لوس بلانکوس با پشتوانه پیروزی ۳-۲ ارزشمند مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف والنسیا می رود تا در هشتمین بازی فصل، مجدداً صدر جدول را از اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد ۱۷ امتیازی پس بگیرند.
بازی فصل گذشته دو تیم در این ورزشگاه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و پیش از آن هم ۲-۱ در مستایا شکست خورده اند و حالا در سومین بازی تیم زیدان به دنبال قطع این نوار ناکامی است.
والنسیا برای این مسابقه، تیری کوریا، مدافع کناری ۲۱ ساله خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد.
در تیم رئال مادرید هم دنی کارواخال، ناچو، آلوارو اودریوزولا به علت مصدومیت و ادر میلیتائو، ادن‌هازارد و کاسمیرو به علت ابتلا به ویروس کرونا غایب هستند.
گفتنی است گزارش زنده بازی تیم های لیورپول و منچسترسیتی، با تهیه کنندگی فرما غریب نژاد و با گزارشگری اکبر ارمنده تقدیم علاقه مندان به فوتبال می‌شود.

امتیاز شما