امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

‎هفت روز با نویسندگان در شبکه نمایش

مشاهده ۳۴۶
۱۳۹۹/۰۸/۲۳- ۱۰:۲۳

ژانر منتخب هفتگی شبکه نمایش در آستانه روز کتاب و کتابخوانی، فیلم هایی با این مضمون پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و توجه رسانه ملی به ترویج این موضوع، فیلم هایی با مضامین کتابخوانی و نویسندگی را در جدول هفتگی خود قرار داده است که هر روز ساعت ۱۹ در بخش موضوعیِ منتخب پخش می‌شود.
همچنین این شبکه در بخش صحنه گران به مرور آثار و فیلم های مل گیبسون می‌پردازد. ساعت ۱۳ نمایش فیلم های ایرانی و تله فیلم های شبکه نمایش از شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰ آبان ماه به ترتیب «چراغ های ناتمام» (فیلم شنبه ۲۴ آبان ماه به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی)، «سیب ترش»، «فرزندان»، «به قید قرعه»، «دست راست من»، «خاتم شیراز» و «عشق شیشه ای» روی آنتن می روند.
ساعت ۱۹ هم شبکه نمایش در بخش موضوع منتخب هفتگی خود به فیلم هایی با مضامین کتابخوانی و نویسندگی می‌ پردازد که ازشنبه تا جمعه به ترتیب «میزری»، «دزد و نویسنده»، «نابغه»، «خانم پاتر»، «خانه خلوت»، «چارلز دیکنز-مردی که سرود سال نو را نوشت» و «عجیب تر از داستان» پخش خواهند شد.
این شبکه ساعت ۲۱ در بخش صحنه گران به مرور آثار مل گیبسون بازیگر و کارگردان می‌ پردازد. او که توانست با کارگردانی و بازی اش در نقش اصلی «شجاع دل» آن چنان مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد که همزمان دو جایزه اسکار را برای بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کند. فیلم های این هفته این بازیگر عبارتند از «سگ آبی»، «سازمان آلوده»، «اسلحه مرگبار ۴»، «لبه تاریکی»، «نشانه‌ ها»، «باج» و «پرفسور و مرد دیوانه» است.
ساعت ۲۳ از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم های جذاب «استاد بزرگ»، «نمک و آتش»، «اینو تحلیل کن»، «سرقت معمولی»، «اولین قتل»، «پیرمرد و اسلحه» و «مایکل کلایتون» روی آنتن می روند.
ساعت یک بامداد هم شبکه نمایش با پخش فیلم های «آخرین موج»، »قطار سریع السیر فون رایان»، «جنون»، «قاتلی بر فراز ایگر»، «اگر زنده ای شلیک کن»، «مکالمه» و «دشمنی در اعماق» با مخاطبان همراه است.

امتیاز شما