امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز یزد

مشاهده ۴۴۳
۱۳۹۹/۰۸/۲۷- ۱۲:۱۵

صدا و سیمای مرکزیزد همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، با برنامه‌ های مختلفی یاد و خاطره رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو یزد برنامه‌های متنوعی را به مناسبت هفته بسیج تدارک دیده است.

برنامه رادیویی «نسیم صبح» در هفته بسیج، هر روز با خانواده نخبگان بسیج گفت و گو می‌کند. برنامه‌های«نسیم صبح» و «یزدانه» با حضور فرماندهان سپاه الغدیر استان یزد و بسیج تقدیم شما می‌شود. همچنین نمایش‌ های کوتاه و بلند با موضوع جهاد و شهادت در رادیو یزد تدارک دیده شده که مخاطبان را در هفته بسیج، هر روز همراهی می‌کند. در برنامه«چادیشب» نیز می توانیم گفت و گو با هنرمندان بسیجی را بشنویم. معرفی نخبگان جوان بسیجی در برنامه«عصر جوانی»، پخش ترانه‌ های مرتبط با ایثار و شهادت در برنامه«ترانه بارون» و ... از دیگر فعالیت های صدای یزد در هفته بسیج است.

سیمای یزد نیز برنامه‌های مختلفی را به مناسبت هفته بسیج پخش می‌کند.

برنامه«زندگی سلام» از رزمندگان شاخص بسیجی که در حال حاضر هم در حوزه‌های علمی و اقتصادی سرآمد هستند، دعوت می‌کند. مستندهای«همت ابوالفضلی»، «بزم رزم»، «شیله تا بی نهایت»، «روسیاهی پس از زمستان» و «مدیریت بحران» در شبکه یزد تهیه شده که در هفته بسیج روی آنتن می‌برد. همچنین در برنامه«مسیر بهشت» شهدای استان برای بینندگان یزد معرفی می‌شود. خاطرات خانواده شهداء نیز در سیمای یزد ضبط می‌شود که به صورت ویژه در هفته بسیج روی آنتن می رود.

برنامه زنده اقتصادی«رهیافت» نیز به نقش بسیج در سازندگی و پتانسیل اقتصادی آنان در شرایط جنگ اقتصادی کنونی اختصاص دارد. در برنامه«ماه نشان» در هفته بسیج به مدت 35 تا 40 دقیقه با همسران شهدای استان یزد گفت و گو می‌شود. مستند گزارشی«مردم بالا دست»، مستندسازی از فعالیت بسیجیان در مناطق روستایی از جمله پزشکان بسیجی، برنامه«خونه زندگی» و انتخاب موضوعات مرتبط با بسیج و خانواده در طول هفته بسیج، برنامه زنده«به افق بهشت» با موضوع بصیرت و معرفی بسیج به عنوان نماد بصیرت در کشور و پیروی از ولایت فقیه، برنامه«گفت و گوی ویژه» و دعوت از مسئولین بسیج استان در برنامه و ... از دیگر تمهیدات شبکه یزد برای هفته بسیج است.

امتیاز شما