امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«ایلجیما» سریال کره ای جدید شبکه پنج سیما

مشاهده ۱۲۵۰۹
۱۳۹۹/۰۸/۲۷- ۱۶:۲۱

مجموعه نمایشی «ایلجیما» از شنبه هر شب ساعت 23 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود و روز بعد ساعت 10 صبح و 19 شب بازپخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،« ایلجیما» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما برای مخاطبان تدارک دیده شده است. این سریال تلویزیونی را لی یونگ سوک برای تلویزیون sbs  کره جنوبی کارگردانی کرد تا در مقابل دوربین او هنرمندانی نظیر: لی جون کی، هان هیو جو، لی یونگ آه و پارک سی هو ایفای نقش کنند.  
داستان این سریال تاریخی که در دوران چوسان روایت می‌شود درباره یکی از اشراف زادگان است که مورد غضب و خشم پادشاه قرار می‌گیرد و به دستور او باید کشته شود، طی اتفاقاتی که رخ می دهد فرزند این اشراف زاده به بیرون از کاخ می رود و توسط خانواده ای به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود و البته در این بین، او باید در این خانواده جدید به شیوه ای رفتار کند تا بتواند رضایت آن‌ها را نسبت به خودش جلب کند. او باید با سختی‌ها و دشواری‌هایی که در مسیر زندگی اش قرار  می‌گیرد کاملا کنار بیاید تا بلکه بتواند راه خود را از میان این همه مشکلات به سمت هدفی که در ذهن خود دارد پیدا کند و به سمت آن حرکت کند.
داستان از جایی آغاز می‌شود که پادشاه تصمیم می‌گیرد برای این که قدرت خود را حفظ کند و آن را بیش از پیش افزایش بدهد دست به کارهایی پلیدانه بزند تا از این طریق بتواند قدرت خود را بیش از پیش کند و به سمتی برود که هیچکس نتواند قدرت او را تهدید کند. در این بین یکی از اشراف زادگان که انسان بسیار شریف و درستکاری است مورد غضب پادشاه قرار می‌گیرد زیرا پادشاه فکر می‌کند او با محبوبیتی که در بین مردم دارد ممکن است در آینده برای او مشکل ساز شود و ...

امتیاز شما