امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای مرکز سمنان در هفته بسیج در «مدرسه عشق» با «ملازمان حرم» همراه می شود

مشاهده ۳۸۲
۱۳۹۹/۰۸/۲۷- ۱۹:۱۰

به مناسبت هفته بسیج و به منظور پاسداشت حماسه‌ ها و پایمردی‌ های دلاور مردان بسیجی در سالیان عزت و شرف دفاع مقدس، صداوسیمای مرکز سمنان ویژه برنامه‌ هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «مدرسه عشق» عنوان ویژه برنامه ای است که به تهیه کنندگی سودابه ذوالفقار خانی در هفته بسیج از صدای این مرکز پخش می‌شود. این ویژه برنامه که در این هفته هر روز از ساعت 17:30 تا  18:15، به صورت زنده پخش می‌ شود دارای بخش های متنوعی است. معرفی بسیجیان کار آفرین استان، انعکاس خدمات پایگاه‌ های بسیج استان در حوزه مبارزه با کرونا و طرح مواسات، بیان خاطراتی از زبان بسیجیان استان، کلام امام و رهبری در مورد بسیج و بسیجی  و پخش سرودها و نواهای خاطره انگیز سالیان دفاع مقدس از قسمت های برنامه «مدرسه عشق» است.

برقراری ارتباط تلفنی با فرماندهان نواحی بسیج سپاه استان در برنامه صبحگاهی «صبح بخیر قومس»، گفت و گو با یادگاران دفاع مقدس در برنامه شبانگاهی «شب های نقره ای» پخش 4 قسمت «مستند رادیویی»  به تهیه کنندگی و گزارشگری مهران مجید پناه، از دیگر برنامه‌ های صدای مرکز سمنان در هفته بسیج به شمار می آیند.

سیمای مرکز سمنان هم ویژه  برنامه «میقات» را در این هفته هر شب از ساعت 21 تا 22  به تهیه کنندگی عباس بشیری پخش می‌کند.

پخش  فیلم های سینمایی با موضوع دفاع مقدس، پخش 7 قسمت برنامه ترکیبی با عنوان «عیار» با موضوع فعالیت های بسیج در حوزه فرهنگی و 4 قسمت مستند با عنوان «ملازمان حرم» از برنامه‌های دیگر سیمای مرکز سمنان در این هفته پر افتخار هستند.

همچنین معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان هم چند نماهنگ، کلیپ های یک دقیقه ای اینستاگرامی، پادکست، مسابقه اینستاگرامی «آسمانی‌ ها»، موشن کمیک «جاده پیروزی»، اینفوگرافی، پوستر و عکس نوشت را برای این هفته آماده کرده است.

امتیاز شما