امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اهدای حواله رایگان بیمه نامه و کلاه ایمنی در «دوربرگردون» شبکه سه

مشاهده ۲۳۹
۱۳۹۹/۰۸/۲۸- ۱۰:۰۸

شبکه سه سیما در برنامه «دوربرگردان» به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل و به منظور ترویج فرهنگ بیمه در میان موتور سواران قانونمند، حواله رایگان بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت و کلاه ایمنی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، عوامل برنامه «دوربرگردون» شبکه سه سیما، همزمان با بیست و ششم آبان ماه، سالروز ایمنی موتورسواران و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و برای فرهنگ سازی برای قانونمند شدن موتورسواران با اهدای بیمه نامه و کلاه ایمنی از راکبان قانون مدار قدردانی کرد.
شبکه سه سیما برای تشویق موتورسوارن در رعایت نکات ایمنی و کم شدن تخلف در سطح شهر با خرید حواله‌های مختلف از بیمه‌های پارسیان، سینا، ملت، ما، رازی و.... و همچنین خریداری 200 کلاه ایمنی توانست اتفاقی نو را در زمینه رقم بزند.

 برنامه «دوربرگردون» با هدف اصلاح نقاط حادثه‌ خیز کشور و به همت و حمایت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و صندوق تامین خسارت های بدنی کشور و همچنین شرکت های بیمه ای تهیه و پخش می‌شود.

این برنامه با نگاهی طنز به مقوله رانندگی و فرهنگ ترافیک  برای افزایش ضریب نفوذ بیمه و فرهنگ سازی بیمه شخص ثالث موتورسیکلت از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
عبدالله روا و سلیم ثنائی، تهیه‌کنندگان این مجموعه و سیدحسین‌هادیان‌ فر مجری طرح آن است و احسان حسینی نیز کارگردانی برنامه «دور برگردون» را بر عهده دارد.

امتیاز شما