امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

سریالی با موضوع ایدز روی موج رادیو

مشاهده ۴۱۲
۱۳۹۹/۰۸/۲۹- ۱۶:۰۸

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال«روبان قرمز» را با موضوع ایدز، برای پخش از رادیو نمایش و سلامت آماده کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال رادیویی«روبان قرمز» با موضوع بیماری ایدز و به سفارش رادیو سلامت، در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که از رادیو نمایش نیز پخش می‌ شود.

مینو جبارزاده، کارگردان سریال رادیویی«روبان قرمز» گفت: این نمایش رادیویی به نویسندگی زهرا کولیوند، ملودرامی‌با چاشنی طنز و در عین حال غم انگیز است. وی افزود: با خود فکر کردم برای بیان چنین موضوع تلخی که درباره ایدز است و امکان دارد به طور اتفاقی برای خیلی‌ ها پیش بیاید، بهتر است که ما تلخی آن را بگیریم و به جنبه طنز آن اضافه کنیم، برای همین سعی کردم بازیگرانی را برای این سریال رادیویی انتخاب کنم که قریحه طنز دارند.

جبارزاده ادامه داد: در سریال رادیویی«روبان قرمز» نورالدین جوادیان و سعیده فرضی، نقش های اصلی را ایفا می‌کنند که یکی از آنها مبتلا به ایدز است و روبان قرمز دارد و دیگری مبتلا به بیماری ام اس است و هیچکدام از بیماری یکدیگر خبر ندارند و قرار است در سن بالا با هم ازدواج کنند، اما در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

سریال رادیویی«روبان قرمز» از اول آذر هر روز ساعت 6:15 به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت 21:45 دقیقه نیز از رادیو سلامت پخش می‌ شود.

امتیاز شما