امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

‎تدارک شبکه نمایش برای طرح جدید محدویت های ناشی از بیماری کوید 19

مشاهده ۴۴۲
۱۳۹۹/۰۸/۳۰- ۱۰:۵۴

جدول پخش فیلم های شبکه نمایش همزمان با طرح جدید محدویت های ناشی از بیماری کوید 19 تغییر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه با توجه به تعطیلات اعلام شده از اول آذر ماه به ‌دلیل ملاحظات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا در کشور، جدول پخش برنامه‌های خود را با شرایط و نیاز مخاطبان تغییر داده است.
برهمین اساس نوبت پخش ساعت ۱۵ نمایش که به تکرار فیلم های کلاسیک اختصاص داشت به فیلم های ویژه شبکه نمایش تغییر پیدا کرده است.
لازم به ذکر است این هفته شبکه نمایش در ژانر منتخب موضوعی خود به فیلم هایی با مضامین ورزشی و در بخش صحنه گران به مرور آثار رابرت ردفورد می‌ پردازد. 
فیلم های ایرانی ساعت ۱۳ شبکه نمایش نیز از شنبه اول آذر ماه تا جمعه ۷ آذر ماه به ترتیب فیلم های «زمانی برای پشیمانی»، «خواب فروش»، «کفشاتو در نیار»، «ضیافت نامه»، «سلام به انتظار» (به مناسبت روز بسیج مستعضفان)، «سکوت دریا و پی ۲۲» (به مناسبت روز نیروی دریایی ) هستند.
ساعت ۱۵ هم جدول پخش شبکه نمایش به فیلم های ویژه شبکه نمایش تغییر پیدا کرده است که از اول آذر ماه به ترتیب فیلم های «انتهای یک رویا»، «تنها در خانه ۵»، «داستان نبرد خرگوشی»، «بازی اسرار آمیز ۲_جزیره کاپیتان»، «پای چپ من»، «سرانجام حقیقت» و «سامورایی رامن فروش» از این شبکه پخش خواهند شد.
بخش ژانر موضوعی منتخب این شبکه از اول آذر ماه ساعت ۱۹ هم به فیلم های با موضوع ورزشی اختصاص دارد و به ترتیب «هووی»، «شنای بدون نفس»، «خط پایان»، «سیبیسکوئیت»، «جنگجوی درون»، «بهترین بازی دنیا» و «باج» پخش می‌ شوند.
در بخش صحنه گران هفته نیز فیلم های بازیگر و کارگردان برنده اسکار رابرت ردفورد مرور می‌ شوند که به ترتیب از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ فیلم های «آخرین قلعه»، «جرمیا جانسون»، «همه مردان رئیس جمهور»، «اسنیکرز»، «بروبیکر»، «حقیقت و پیرمرد» و «اسلحه» روی آنتن می روند.
فیلم های جذاب شبکه نمایش با عناوین «ببر خیزان اژدهای نهان»، «سیزده گفت و گو درباره یک چیز»، «تحلیلش کن»، «لیلی با من است» (به مناسبت روز بسیج مستعضفان)، «سکوت بره‌ ها»، «دنیای ژوراسیک» و «شتاب» از شنبه تا جمعه به ترتیب ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌ شوند. 
فیلم های شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد شبکه هم به فیلم های کلاسیک همچون «گلوله ای در انتظار»، «انتقام»، «توطئه ویل بی»، «پای چپ من»، «مروارید مرگ»، «دودسکادن» و «جوزی ولز» اختصاص دارد.

امتیاز شما

برچسب‌ها: