امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته بسیج در رادیو نمایش

مشاهده ۵۹۵
۱۳۹۹/۰۸/۳۰- ۱۴:۳۴

همزمان با آغاز هفته بسیج و به منظور ارج نهادن و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور ایران اسلامی، رادیو نمایش با پخش ویژه برنامه‌ هایی متنوع، این مناسبت را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «راوی» عنوان مستند گزارشی به تهیه کنندگی انسیه شمس الهی و گزارشگری لیلا علاقه مند است که در فصل جدید خود به سراغ فیلمسازان رفته است. در این برنامه فیلمسازانی که فیلم هایشان به دلیل پرداختن به فعالیت های جهادی بسیجیان، سوژه مستند راوی بوده است، ماجرای  ساخته شدن فیلم هایشان را روایت می‌ کنند. برنامه «راوی» در هفته بسیج ساعت 6:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

برنامه «جعبه موسیقی» نیز به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، به مناسبت هفته بسیج به فیلم های «خاک سرخ»، «آخرین پرواز»، «دیوانه ای از قفس پرید»، «شیدا» و «روز سوم» با روایت مریم نشیبا می‌ پردازد. این برنامه ساعت 1:30 و 13:30 از رادیو نمایش تقدیم مخاطبان می‌شود.

ویژه برنامه«سایه سارمهر» نیز با رویکرد کلام مقام معظم رهبری با موضوع بسیج، در این هفته ساعت 8 صبح به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

همچنین برنامه رادیویی«آوا نما» به تهیه کنندگی رویا ولی زاده، در هفته بسیج ساعت 12:15 دقیقه به طور اختصاصی به فیلم های رسول ملاقلی پور می‌پردازد و برنامه زنده رادیویی «گیومه» و «استودیو هشت» نیز در ساعات 10 صبح و 18:30 به هفته بسیج اختصاص دارد.

رادیو نمایش در ساعات پایانی شب نیز به مناسبت هفته بسیج، سریال «مردان هور » را با تلاش هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو پخش می‌کند. این نمایش که به سفارش رادیو ایران تولید شده است، ساعت 23:45 از رادیو نمایش و ساعت 22:30 از رادیو ایران به سمع مخاطبان می رسد.

همچنین در فواصل برنامه‌ ها، نمایش های کوتاه و ویژه ای به مناسبت این روزها به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

امتیاز شما