امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

افزایش برنامه‌ های آموزشی و سرگرمی‌ در جدول پخش شبکه‌ استانی سمنان

مشاهده ۴۷۷
۱۳۹۹/۰۹/۰۲- ۰۷:۲۵

با توجه به شروع محدودیت‌های جدیدی که برای مقابله و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا وضع شده صداوسیمای مرکز سمنان، جدول پخش برنامه‌ های خود را با افزایش برنامه‌ های آموزشی و سرگرمی‌ به روز کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در شرایطی که اکثر کسب و کارها، روابط اجتماعی، برنامه‌ های فرهنگی و هنری و ... با محدودیت هایی مواجه شده اند، صداوسیمای مرکز سمنان هم با ایجاد تغییراتی در برنامه‌ ها و جدول پخش آن‌ها سعی دارد با اطلاع‌ رسانی صحیح و به موقع، از تبعات اجتماعی این محدودیت‌ ها کاسته و با تولید برنامه‌ های جذاب و دیدنی، مخاطبانی که این روزها فرصت بیشتری برای دیدن و شنیدن این برنامه‌ ها دارند را راضی نگاه دارد.

بخش‌ های اطلاع رسانی، برنامه‌ های خانواده ‌محور و سرگرمی و تفریحی از اولویت های این برنامه‌ هاست.

از این رو سیمای مرکز سمنان علاوه بر توجه جدی به این موارد در برنامه‌ های زنده صبحگاهی، شبانه، ورزشی، کودک و نوجوان و خانواده، مستندهای جذابی را با موضوعات علمی، حیات وحش، رویدادهای ورزشی و گردشگری پخش می‌کند. پخش انیمیشن‌ های سینمایی ویژه کودکان و نوجوانان، دوربین مخفی، میان برنامه‌ های طنز و پخش روزانه دو نوبت فیلم سینمایی نیز از دیگر تداکات این شبکه استانی برای مخاطبان در این ایام است.

صدای مرکز سمنان هم با دو برنامه جدید با ساختار MC هر روز در دو نوبت از ساعت 8:30 تا 11 و 18 تا 20:30 با رویکرد اطلاع رسانی و تفریحی سرگرمی سعی می‌کند، ساعات فرح بخشی را برای مخاطبان خود فراهم کند.

برنامه‌ های صبحگاهی «صبح بخیر قومس» و شبانگاهی «شب های نقره ای» هم در این ایام با این رویکرد پخش خواهد شد.

برنامه‌ های دیگری نظیر «فرهنگ مردم» با موضوع معرفی آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان، برنامه طنز «ژله»، برنامه ای با عنوان «آوای کتاب» با موضوع اشاعه فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه، بسته‌های اطلاع رسانی با عنوان «پیام روز» و «پیام شبانگاهی» در 11 قسمت از شبانه روز، پخش سخنرانی‌ های اساتید حوزه و دانشگاه با عنوان «بر بال سخن»، نمایش های رادیویی و برنامه‌ های معارفی با عناوین «بشارت»، «گنجینه» و «تا آسمان» از دیگر برنامه‌ های صدای مرکز سمنان هستند که برای این ایام در نظر گرفته شده اند.

انتشار فراخوان تولید دابسمش با موضوع امید به آینده در شرایط کرونایی، اطلاع رسانی آخرین اقدامات و دستور العمل های ستاد استانی مقابله با کرونا در قالب عکس نوشت، پوستر، استوری اینستاگرام و اینفوگرافیک، تقطیع و آماد،ه سازی تولیدات صدا، سیما و خبر برای انتشار در فضای مجازی، پویش «نذر خون» برای افزایش مشارکت عمومی‌ در زمینه اهدای خون از برنامه‌ های معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان در دو هفته پیش رو هستند.

 

 

امتیاز شما