امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

دلاور مردی ها و خدمات چهار دهه بسیجیان در قاب شبکه شما

مشاهده ۴۱۸
۱۳۹۹/۰۹/۰۲- ۰۹:۴۹

ویژه برنامه‌ های مختلف تلویزیونی و مجموعه‌ ای از مستندهای تولیدی مراکز، به مناسبت هفته بسیج از شبکه شما پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از آن در دی ماه 59 به تصویب مجلس شورای اسلامی هم رسید. بر این اساس همه ساله هفته بسیج گرامی داشته می‌ شود و در این هفته برنامه‌ های مختلفی ار رسانه ملی در بیان جایگاه و اهمیت و نیز کارکردهای بسیج روی آنتن می رود.
شبکه شما هم برنامه‌ های مختلفی را به مناسبت هفته بسیج تدارک دیده است.
مستند«باز بزم رزم» که شنبه یکم آذر روی آنتن شبکه شما می رود، به ابعاد مختلف اهمیت و اقتدار بسیج در ایران اسلامی می‌ پردازد.
از دیگر مستندهایی که در هفته بسیج از این شبکه پخش می‌ شود، می‌ توان به «اردوهای جهادی خارتوران» (مرکز سمنان)، «همت ابالفضلی» (مرکز یزد)، «روایت بسیج»، «فرصت بحران» و «مکتب سلیمانی در روستای قنات ملک» (مرکز یزد) اشاره کرد.
«کرونا رو سیاهی بعد از زمستان» عنوان مستند دیگری از مرکز یزد است که به مناسبت هفته بسیج و با محور اقدامات نیروهای بسیج در مقابله ملی با شیوع کرونا ساخته شده است و از شبکه شما هم به سمع و نظر بینندگان می رسد.
علاوه بر این، در برنامه‌ های ترکیبی و تلویزیونی مراکز هم به تناسب، شاهد حضور فرماندهان و فعالان بسیجی در اقصی نقاط کشور هستیم. همچنین گزیده ای از برنامه‌ های صبحگاهی «خانواده» و شبانگاهی مراکز استان‌ها، که در این هفته به موضوع بسیج و کارکردهای آن اختصاص دارد، از شبکه سراسری شما نیز پخش می‌ شود.

امتیاز شما