امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های رادیو ایران در روزهای محدودیت های کرونایی

مشاهده ۵۰۹
۱۳۹۹/۰۹/۰۲- ۰۹:۵۳

شبکه رادیویی ایران با توجه به آغاز محدودیت های کرونایی، برنامه‌ های مختلفی را برای اوقات فراغت شنوندگان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با آغاز طرح فراگیر مقابله با کرونا و به صدا درآمدن زنگ تعطیلی‌ ها، رادیو ایران از شنبه اول آذر با برنامه‌ های شاد، تفریحی و اطلاع رسانی برای مخاطبان به استقبال این ایام خواهد رفت.

برنامه «سلام صبح بخیر» آخرین اخبار از شرایط کرونا و محدویت های کرونایی را اطلاع رسانی می‌کند که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 6:35 پخش می‌ شود. برنامه «خانه و خانواده» نیز از شنبه تا چهارشنبه، برای روزهای قرنطینه کتاب های متنوعی را برای شنوندگان معرفی می‌کند.

مجله علمی «رهاورد» تلاش می‌ کند از آخرین دستاوردهای مثبت در زمینه کرونا صحبت می‌ کند و نکات پزشکی لازم را مردم با کمک کارشناسان ارائه می دهد. این برنامه از شنبه تا سه شنبه ساعت 12:15 مخاطبان رادیو ایران را همراهی می‌کند.

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» هم در این دو هفته با رویکرد سرگرمی ساعت 17:30 پخش می‌ شود. گزارشگران افتخاری رادیو ایران، یعنی همان ایرانیاران هم حال و هوای این روزها از شهر و روستای خود را در قالب گزارش ارسال می‌ کنند که به همراه بسته‌ های تولیدی اطلاع رسانی در زمینه کرونا در فوصل پخش از رادیو ایران می‌شنویم.

«چوب خند» عنوان ویژه برنامه طنزی است که برای اوقات فراغت شنوندگان در نظر گرفته شده است. این برنامه ساعت 20:30 از رادیو ایران به سمع شنوندگان می رسد.

امتیاز شما