امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

یک هفته همراه با بسیج با رادیوهای استانی

مشاهده ۲۵۸
۱۳۹۹/۰۹/۰۲- ۱۰:۵۲

رادیوهای استانی در هفته بسیج و با همکاری مرکز صدای استان‌ ها، به نقش سازنده و کارکردهای بسیج، این نیروی بزرگ مردمی می‌ پردازند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محورهای اساسی برنامه‌ سازی ویژه هفته بسیج در رادیوهای استانی، شامل حضور بسیج در صحنه‌ های علمی و تحقیقاتی کشور مانند المپیاد‌های علمی و یا فعالیت‌ های تحقیقاتی، حضور بسیج در زمینه سازندگی همچون جاده‌ سازی، سدسازی، کشاورزی و ... هستند. همچنین حضور بسیج در عرصه‌ های محرومیت‌ زدایی و توسعه روستایی و حضور بسیجیان در زمینه‌های فرهنگی مانند امر به معروف و نهی از منکر و احیاء ارزش‌ های اسلامی، انقلابی و ترویج روحیه و تفکر بسیجی هم از دیگر موضوعات این رادیوها در هفته بسیج است.
حضور در عرصه‌ های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات و دفاع از دولت و حمایت از دستاوردهای کشور، حضور بسیج در زمینه‌های امنیتی و دفاعی و مقابله با توطئه‌ های دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد قدرت بازدارندگی، کارآمدی بسیج در عرصه‌ های اقتصادی، تولیدی و تعاونی، حضور بسیج در زمینه خودکفایی داخلی، اقدامات بسیجیان در کارهای امدادی و مردم‌ یاری مانند کمک به آسیب‌دیدگان در هنگام بروز حوادث و کمک به از کار افتادگان  و حضور بسیجی امروز در شرایط کرونایی در کنار مردم از جمله ضد عفونی کردن اماکن و کمک به بیماران کرونایی و تهیه ماسک، از دیگر محورهای برنامه‌ها به شمار می‌ روند.
در برنامه‌ های رادیویی مراکز به معیارها و مصداق کامل یک بسیجی در ایران امروز هم پرداخته می‌ شود. همچنین بررسی تفکر بسیج در اقشار بسیج و گفت‌ و گو با  بسیجیان کارآفرین در اقصی نقاط کشور، بخش مهم دیگری از ویژه برنامه‌ های هفته بسیج در صدای استان‌ ها است.

امتیاز شما