امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ارمغان صداوسیمای مرکز فارس به مخاطبانش در هفته پرافتخار بسیج

مشاهده ۲۵۹
۱۳۹۹/۰۹/۰۳- ۰۹:۰۶

صداوسیمای مرکز فارس ضمن گرامیداشت هفته پر افتخار بسیج در نظر دارد باهدف پاسداشت این هفته، ویژه برنامه‌ های مختلفی در حوزه‌ های پیام تولید و پخش کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز فارس در هفته بسیج 6 قسمت 30 دقیقه‌ ای از ویژه برنامه هفته بسیج با عنوان «سرو قامتان» را برای مخاطبانش در نظر دارد. این برنامه هر روز در هفته بسیج از ساعت 12به مدت 25 دقیقه از سیمای مرکز فارس پخش می‌ شود.
برنامه‌ زنده تلویزیونی «صبح پارسی» نیز از شنبه تا پنجشنبه از 8 صبح تا 8:45 روی آنتن می رود و در هر برنامه سه قسمت 15 دقیقه‌ ای به موضوع هفته بسیج می‌پردازد.

«کاشانه مهر» نیز عنوان دیگر برنامه‌ ای است که در طول سه قسمت 15 دقیقه‌ ای به موضوع هفته بسیج می‌ پردازد، ویژه برنامه «در شهر» نیز در 10 قسمت و «فصل هم دلی» در سه قسمت به موضوع هفته بسیج می‌ پردازند البته مستندهای مختلفی نیز باهدف گرامیداشت این هفته تأمین شده است که از جمله این مستندها می‌ توان به مستند «گریز از مرکز» (اردوهای جهادی) در 15 برنامه، با فرماندهان در 10 برنامه، مستند بسیج سازندگی، یاوران ولایت، امدادگران بسیج و بسیج در کلام ولایت در 20 برنامه اشاره کرد.

صدای مرکز فارس به منظور ارج نهادن به مقام بسیج 5 ویژه برنامه در این هفته در نظر گرفته است که از جمله این برنامه‌ ها می‌ توان به «تاریخ شفاهی جنگ»، «نمایش رادیویی»، «مدرسه عشق»، برنامه «گفت و گو» و ویژه برنامه «جهش تولید» که به مصاحبه با کارآفرینان بسیجی و بسیج در حوزه اقتصاد می‌پردازد، اشاره کرد.

«روایت عشق» در 7 قسمت، «برگی از تقویم»، «خاستگاه مقاومت»، «صدای واحد»، «روایت اخلاص»، «مدرسه عشق» و «شجره طیبه» از جمله برنامه‌ هایی است که در طول هفته بسیج از رادیو فارس پخش خواهند شد.

فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس نیز در نظر دارد با معرفی خدمات بسیجیان در خصوص مبارزه با کرونا و انعکاس پویش‌ ها و فعالیت‌ های بسیجیان در خصوص کمک‌های مومنانه طی ماه‌ های اخیر در قالب‌ های پوستر، اینفوگرافی، ویدئو کلیپ و وب سایت اقدام کند.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز فارس نیز خبر از آمادگی این واحد در پوشش ویژه برنامه‌ های هفته بسیج و همچنین تهیه گزارش‌های تولیدی و پخش از بخش های مختلف خبر شبکه‌های سراسری به منظور ارج نهادن به مقام شامخ بسیجیان داد.

 

تصاویر

امتیاز شما