امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نگاه «انداز جهان» به ابعاد مختلف اجلاس پیشاور و تحولات سیاسی پاکستان

مشاهده ۲۱۷
۱۳۹۹/۰۹/۰۳- ۱۵:۲۴

برگزاری اجلاس ائتلاف احزاب سیاسی مخالف دولت (پی دی ام) در پیشاور و بازتاب آن در رسانه‌ های پاکستان و جهان در «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر بررسی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ابعاد مختلف برگزاری چهارمین اجلاس ائتلاف احزاب سیاسی مخالف دولت (پی دی ام) در پیشاور، مرکز ایالت خیبر پختونخواه با وجود عدم صدور مجوز توسط دولت ایالتی و دولت مرکزِی با حضور دکترعمرریاض عباس فعال سیاسی حامی ارتش پاکستان، اسرار عباسی از مقامات حزب حاکم تحریک انصاف (حزب عمران خان) و ارباب خضر حیات از رهبران ایالتی حزب مسلم لیگ ن (حزب نواز شریف) به صورت اسکایپ در برنامه «انداز جهان» بحث خواهد شد.
نگاهی به سخنرانی‌ های رهبران احزاب مخالف از جمله بلاول بتو، مریم شریف و بخصوص مولانا فضل الرحمان، سخنان عمران خان قبل از مراسم پیشاور و انتقاد به برگزاری آن با توجه به موج دوم کرونا و خطری جدی برای سلامت مردم، بازتاب اجلاس پیشاور در رسانه‌های پاکستان و جهان و نیز واکنش سیاستمداران، ارتش و دولت مردان پاکستانی به اجلاس پیشاور از جمله مباحثی است که این برنامه به آن‌ها می‌پردازد.
«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای عظیم سبزواری، سوم آذر ساعت 19:30 به وقت تهران به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

امتیاز شما