امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

دورهمی رادیو جوان برای شب های پاییز

مشاهده ۳۵۱
۱۳۹۹/۰۹/۰۴- ۰۷:۵۶

برنامه‌های «یکی بود یکی نبود» و «خدا قوت» شبکه رادیویی جوان برای بالا بردن اطلاعات مردم درباره ویروس کرونا و تشکر از کادر درمان، در محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی آذر ماه به روی آنتن می‌روند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی علیرضا مقصودی، مدیر شبکه رادیویی‌جوان در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: در روزهای سرد آذر ماه که محدودیت‌های جدیدی برای مبارزه با ویروس کرونا وضع شده، در این شرایط وظیفه رسانه به ویژه رادیو، این است که با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع، از تبعات اجتماعی این محدودیت‌ها بکاهد و از سوی دیگر با تولید برنامه‌های جذاب و شنیدنی، مخاطبانی را که این روزها فرصت بیشتری برای نشستن پای رادیو دارند راضی نگاه دارد.

وی افزود:  در این روزهای سخت، رادیو جوان پویشی را به عنوان «هواتو دارم» راه‌اندازی کرده‌ که در آن به مجموعه‌هایی که هوای مردم را در فضای کرونا دارند و همچنین به خود مردم که می‌توانند هوای اطرافیان‌شان را داشته باشند، توجه می‌کند.در این پویش تلاش می‌شود به تقویت مجموعه‌هایی که در حال خدمت رسانی به مردم هستند بویژه کادر پزشکی درمانی که در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، پرداخته شود. البته رادیوجوان پیش‌تر در ویژه‌برنامه‌هایی چون «هواتو دارم» یا «قرارگاه» به خوبی توانسته‌است تا ارتباط مستمری را با کادر درمانی در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

مقصودی با اشاره به تلاش شبکه رادیویی جوان جهت تقدیر و تشکر از کادر درمان و خانواده‌های پرسنل و خانواده شهدای سلامت ادامه داد: ما در مجموعه رادیوجوان با هدف قدردانی از جامعه پزشکی و همچنین بالا بردن اطلاعات مردم در خصوص تلاش‌های این عزیزان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، برنامه‌ «خدا قوّت» را از اول تا هفتم آذر هر روز در دو نوبت، ساعت ۱۰ و ساعت ۱۶ به صورت زنده و محیطی در یکی از بیمارستان‌های کشور به روی آنتن می‌بریم که مراسم افتتاحیه این برنامه اول آذر در محل بیمارستان مسیح دانشوری تهران برگزار شد.

مدیر رادیوجوان در خصوص برنامه‌های این شبکه رادیویی در شب‌های کرونایی پاییز بیان کرد: برنامه‌ی زنده «بسته پیشنهادی» با هدف ایجاد سرگرمی‌برای کسانی که در خانه مانده‌اند، هر شب ساعت ۹ به مدت یک ساعت، با همکاری و همراهی مخاطبان و شنونده‌های رادیوجوان به روی آنتن می‌رود. در این برنامه، رادیوجوان هرشب پیشنهادها و راهکارهایی ساده و جذاب را به هواداران خود ارائه می‌دهد تا از لحظات در خانه ماندن، لذت ببرند و  شنونده‌ها نیز از اتفاقات و تجربه‌های خود در این شرایط و گفتگو با اعضای خانواده‌شان و کارهایی که انجام می‌دهند، عکس و فیلم می‌گیرند و برای برنامه ارسال می‌کنند.

وی در پایان افزود: «یکی بود یکی نبود» یکی دیگر از ویژه برنامه‌های رادیوجوان در شب‌های کرونایی پائیز است که به صورت زنده هر شب ساعت ۱۰ داستان چند جوان ایرانی را روایت می‌کند؛ این برنامه در یک دورهمی رادیویی و جَوان پسند با جوان‌های دهه هفتادی و هشتادی، گفتگو می‌کند و هدف اصلی آن پیرامون جوان‌های بسیجی‌ست که در مسیر انقلاب و میهن به شهادت رسیده‌اند یا در روزهای اخیر با همان روحیه، برای مبارزه با ویروس کرونا و نجات جان هم‌وطنان تلاش می‌کنند.

امتیاز شما