امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جدیدترین هشتگ جهان عرب به روایت شبکه العالم

مشاهده ۱۴۱
۱۳۹۹/۰۹/۰۴- ۱۳:۱۵

در ادامه سفر نتانیاهو به عربستان، واکنش ها به این سفر در شبکه‌ های اجتماعی جهان عرب در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واکنش کاربران فضای مجازی دنیای عرب با هشتگ «نتانیاهو سرزمین حرمین را آلوده می‌کند» و «عادی سازی خیانت است» در پی سفر اخیر نتانیاهو به عربستان سعودی در برنامه امشب «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد.
در این هشتگ اعتراض ها به دیدار نتانیاهو با محمد بی سلمان؛ ولیعهد این کشور بررسی می‌شود. در این باره همچنین بیان خواهد شد؛ نتانیاهو همراه با کوهن سفر محرمانه ای به شهر نیوم عربستان داشته و دیدار سه جانبه ای با بن سلمان و مایک پامپئو ؛ وزیر خارجه آمریکا داشته است. اذعان یک شبکه سعودی به تسلط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر اردوگاه الماس در شهر مأرب با انتشار ویدئویی در این رابطه موضوع دیگری است که به آن نیز پرداخته می‌شود.
در این خصوص نیز اشاره خواهد شد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از دو هفته نبرد موفق شدند تسلط خود بر اردوگاه راهبردی الماس به عنوان آخرین و مهم‌ترین خطوط دفاعی ائتلاف سعودی-اماراتی در شهر «مأرب» را محکم کنند.
«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب چهارم آذر،ساعت 22:15 به وقت تهران از شبکه العالم روی آنتن می رود.

امتیاز شما