امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش فیلم های اتومبیلرانی و مرور آثار مت دیمون در شبکه نمایش

مشاهده ۶۱۰
۱۳۹۹/۰۹/۰۷- ۱۱:۵۰

شبکه نمایش در دومین هفته از تعطیلات اعلام شده به ‌دلیل ملاحظات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، پخش فیلم های ویژه ای را برای این ایام ترتیب داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه در بخش صحنه گران به مرور آثار مت دیمون می‌پردازد و در ژانر منتخب هفتگی خود فیلم هایی با موضوع اتومبیل رانی پخش می‌کند.
همچنین این شبکه، فیلم سینمایی جنگل کوچک (زمستان-بهار) را برای نخستین بار روز پنجشنبه ۱۳ آذر، ساعت ۱۷ از این شبکه روی آنتن می‌ برد. این فیلم سینمایی داستان دختری است که انرژی زندگی اش را از طبیعت می‌ گیرد و از غذاهای فصلی موجود در کوهستان تغذیه می‌ کند.­­
فیلم و تله فیلم های ایرانی ساعت ۱۳ شبکه نمایش به ترتیب از شنبه ۸ تا جمعه ۱۴ آذر «کلاه تو کلاه»، «کاتیوشا»، «سوغات فرنگ»، «ناردون»، «سفر جادویی»، «زرد قناری» و «خوش خیال» پخش می‌ شوند.
فیلم های ویژه و جذاب این شبکه در ساعت ۱۵ از شنبه تا جمعه «نبرد پولادین»، «ارثیه لوئیزا»، «هوک»، «روزگردش بچه»،« دامی و مقبره آخنتوت»، «داری دیوونم می‌کنی» و «جومانجی» هستند.
در ژانر منتخب هفتگی ساعت ۱۹ نیز این شبکه به فیلم های با مضامین اتومبیل رانی اختصاص دارد که به ترتیب از شنبه تا جمعه «بچه راننده»، «سرقت در ۶۰ ثانیه»، «سریع و خشن ۶»، «جنون سرعت»، «فورد در برابر فراری»،« اسب بالدار» و «فراتر از سرعت» پخش می‌ شوند.
مرور آثار مت دیمون بازیگر و فیلمنامه نویس که جایزه اسکار بهترین فیلمنامه نویسی (مشترکا با بن افلک) را برای فیلم «ویل هانتینگ نابغه» دریافت کرده است نیز از دیگ تدارک این شبکه برای مخاطبانش است.  مت دیمون برای این اثر نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول شده است و این فیلم از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
فیلم های این بازیگر از شنبه تا جمعه برای ساعت ۲۱ در نظر گرفته شده است که لیست پخش آن به ترتیب چنین است: «حماسه ساز»، «ویل هانتینگ نابغه»، «ما یک باغ وحش خریدیم»،« عشق و اسب»، «مریخی»، «باران ساز» و «جیسون بورن».
فیلم های جذاب ساعت ۲۳ شبکه نمایش از شنبه تا جمعه به ترتیب «مومون سرزمین نینجاها»، «سفر به چین»، «بی نظمی»، «هواپیماها-قطارها و اتومبیل ها»، «مردی که خیلی کم می دانست»، «جک غول کش» و «قطار ۳:۱۰ به یوما» هستند.
فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش به ترتیب با عناوین «چیتی چیتی بنگ بنگ»، «من و اسب آبی»، «مغز متفکر»، «مرد آرام»،« غریبه‌ ها در شهر»، «جوکید» و «تسخیر ناپذیران» هستند که ساعت یک بامداد پخش می‌ شوند.

امتیاز شما

برچسب‌ها: