امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

نگاه پرس تی وی به رقابت چین و آمریکا برای حضور در بازار خودروی هند

مشاهده ۳۱۶
۱۳۹۹/۰۹/۱۲- ۱۵:۲۸

مروری بر وضعیت خودروسازی هند و رقابت میان چین و آمریکا برای حضور به بازار خودروی این کشور در برنامه این هفته «شبه قاره» (The Subcontinent) در شبکه پرس تی وی صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی حسین مهدیان و با نگاهی به چشم انداز آینده صنعت خودروسازی هند به بررسی نقش و جایگاه خودروهای الکتریکی و هیبریدی در صنعت حمل و نقل هند می‌ پردازد.
این برنامه با حضور پارانجوی گوها تاکوتا روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی ضمن واکاوی تاثیر استفاده از خودروهایی با فناوری‌ های نوین الکتریکی بر صنعت خودروسازی داخلی هند، حضور چین و شرکت های خودروساز چینی در هند و رقابت میان آمریکا و چین برای حضور در بازار خودروی هند را بررسی می‌کند.
بخش دیگر برنامه این هفته به موضوع رقابت چین و هند برای نفود در مالدیو اختصاص دارد.
همچنین در این خصوص طی گفت و گو با محمد زکی فعال سیاسی، دلایل اهمیت مالدیو برای دو کشور چین و هند، موقعیت جغرافیایی مالدیو و جایگاه استراتژیک آن، استراتژی هند برای مقابله با نفوذ چین در مالدیو، واکنش مردم و دولت مالدیو نسبت به تلاش های این دو کشور در این زمینه و پیامدهای حضور این دو کشور بر وضعیت زندگی مردم مالدیو و واکنش آمریکا نسبت به این مسئله نیز بررسی می‌شوند.
«شبه قاره» با اجرای محمد جان حسین جمعه 14 آذر ساعت 17 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 10 و 16، یکشنبه ساعت 00:05 بامداد، 7 و 18 و دوشنبه ساعت 11 روی آنتن می رود.

امتیاز شما