امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شروع خوب با یک «صبح عالی»

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۹/۰۹/۱۶- ۱۲:۵۶

«صبح عالی» عنوان برنامه تلویزیونی از سیمای گلستان است که روزهای فرد به‎ مدت 50 دقیقه، به ‎صورت زنده با موضوع صبح و سلامتی تهیه و پخش می‎ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به منظور شروع یک روز عالی و پر انرژی همراه با غذای سلامتی برای جسم و روح بینندگان با بخش‌ های مختلف از جمله طریقه درست کردن صبحانه ای ایرانی برای خانواده‌ ها به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح لله بنی عقیل روی آنتن می رود.

از دیگر بخش های «صبح عالی» تیترخوانی روزنامه‌ های روز دنیا و آگهی نامه خبرگزاری‌های استان، هر یکشنبه با بخش صبحانه سلامت همراه با کارشناس تغذیه، هر سه شنبه با بخش صبحانه کسب و کار همراه با کارشناس اقتصادی، هر پنجشنبه با بخش صبحانه کاری با حضور فرمانداران شهرستان‌ها برای پیگیری مشکلات مردم شهرهای استان با مخاطبان تلویزیونی خود همراه می ‎شود.

همچنین بخش خبرهای سه نقطه ای، ورزش صبحگاهی، گزارش صبحگاهی، سوال های پیامکی و...با اجرای مهدی حاج احمدی و سالار احمدی به سمع و نظر بینندگان همیشه همراه گلستانی می رساند.

«صبح عالی» از ساعت 7:30 به دستیار تهیه کنندگی رحمت الله مازندرانی، صدابرداری حمید فقفوری، منشی صحنه حسین قره قاشی حسین قره قاشی و تدوینگری آن مهدی حکیمی است.
داوود سعید و مسلم اسماعیلی بازیگران «صبح عالی» هستند.
تصویربرداری این برنامه با سمیه پاسندی حسین افخمی و عباس تیموری، نویسندگی مهدی حاج احمدی و مجتبی طالبی و کارگردانی تلویزیونی آن برعهده مهدی شمقدری و وحید حسین زاده است.

 

 

امتیاز شما