امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رسانه استانی گلستان مجری برنامه‌ های فرهنگی و مذهبی با موضوع سردار دل ها

مشاهده ۲۷۲
۱۳۹۹/۰۹/۱۶- ۱۳:۳۹

رسانه استانی گلستان آماده پخش برنامه‌ های فرهنگی و مذهبی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه رسانه استانی به دنبال آشنا کردن مردم با مکتب ناب سردار دل هاست افزود: برنامه‌ ها با محور حاج قاسم در یکسال گذشته ساخته و به نمایش در آمده و در این زمان که در سالروز شهادت این مرد بزرگ قرار داریم تولید برنامه‌ های ویژه ای را در دستور کار داریم.
مدیرکل رسانه استانی گلستان با اشاره به فعالیت‌ های فرهنگی  و مذهبی رسانه ملی و استانی گفت: برنامه سازان در قالب برنامه‌ های مناسبتی و غیر آن در تلاش هستند تا آموزه‌ های اسلام ناب محمدی را به نمایش بگذارند تا زمینه آشنایی نسل های انقلاب را بیشتر فراهم کنند.

منتظر حجت ضمن اشاره به محور برنامه ­ها در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: در این زمان هم آمادگی پخش برنامه‌ ها و مراسمی‌که با توجه به همه گیری کرونا مجازی در استان برگزار می‌شود را داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم ضمن قدردانی از تلاش های مدیرکل مرکز گلستان با اشاره به فعالیت های خوب رسانه ملی گفت: رسانه همیشه تعامل و همکاری خوبی با این سازمان برای پوشش برنامه‌ های متنوع فرهنگی و مذهبی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی نژاد با اشاره به بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این شهید بزرگوار نقش بزرگی در انتقال فرهنگ مقاومت به کشورهای مظلوم دنیا داشته اند و در این زمان وظیفه ما انتقال این فرهنگ به نسل های آینده است که این مهم با معرفی هر چه بهتر فعالیت های این بزرگوار امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی استان تمام تلاش خود را برای این مهم انجام می دهیم تاکید کرد: در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل بیشتر با رسانه ملی و استانی هستیم هر چند این تعامل و همکاری از قبل وجود داشته و امروز این تعامل بیشتر از قبل خواهد شد.

 

امتیاز شما