امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

اوقات خوش برای کودکان استان فارس در «گُمپ گلا»

مشاهده ۹۳۱
۱۳۹۹/۰۹/۱۹- ۱۲:۲۱

برنامه تلویزیونی «گُمپ گلا» کاری از صداوسیمای مرکز فارس اوقات کودکان و نوجوانان را با پخش قسمت های آموزشی، سرگرمی و نشاط آور پُر می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ساختاری نمایشی دارد و در فضایی موسوم به مهمانخانه شیرازی با حضور شخصیت های عروسکی و واقعی تلاش می‌ کند کودکان و نوجوانان را با خود همراه کند. این برنامه با وجود مادربزرگی بنام بی بی نارنج همراه با نوه اش ُسپ گلی و دعوت از شخصیت ها و تیپ های مختلف متناسب با موضوع برنامه هر بار پیامی را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد.
ارتباط با کودکان از طریق فضای مجازی در موضوعات مختلف، معرفی کتاب، معرفی مشاغل گوناگون، موسیقی و پویانمایی از بخش های مختلف برنامه گمپ گلاست.
برنامه «گمپ گلا» به تهیه کنندگی حجت شهیدی، کارگردانی و تدوین فرزاد کشاورز، صدابرداری سجاد طاهری، تصویربرداری احمدعلی حیدری، علی طلوع و عبدالرضا حقیقی، نویسندگی نسرین جغتایی، موسیقی و شعر محمد جواد کرامتی و زینب قاسم نژاد، صداپیشگی معصومه کشاورزی و مهدی سعادت، عروسک گردانی ملیحه زحمت کش و زهرا قربانی، دستیاری ولی محمد رستم پور و بازی سینا سامانی، مهرداد نعمت الهی، حجت دهبان، طاهره صادقی، میترا شاه کرمی و ضحا محزون شنبه و دوشنبه ساعت ۱۶ به مدت ۴۰ دقیقه روی آنتن سیمای شبکه فارس می رود.
بازپخش این برنامه روزهای یکشنبه و سه شنبه است.
برنامه «گمپ گلا» با توجه به شرایط کرونا در جامعه با رعایت کامل شیوه نامه‌ های بهداشتی ضبط می‌ شود و برای ترویج و تشویق کودکان به استفاده از ماسک، عروسک های این برنامه با نام های بابانبات، زنگول و ناردانه با ماسک جلوی دوربین ظاهر می‌ شوند. این برنامه دوسال است که مهمان خانه‌ های کودکان و نوجوانان است.

 

تصاویر

امتیاز شما