امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تولید برنامه های ورزشی از اولویت های رسانه استانی گلستان

مشاهده ۳۳۹
۱۳۹۹/۰۹/۲۴- ۰۹:۲۴

رسانه استانی گلستان با توجه به همه گیری ویروس کرونا، برنامه‌ هایی با محور ورزش در خانه و خانواده می سازد و در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار داشت: سلامت خانواده‌ ها در این روزهای کرونایی یکی از اولویت های کشور و رسانه ملی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

منتظر حجت با اشاره به اینکه در این روزها اجرای ورزش به راحتی در فضای باز امکان پذیر نیست افزود: رسانه ملی آمادگی دارد برنامه‌ هایی با محور ورزش در خانه و خانواده بسازد و در اختیار مخاطبان همیشه همراه خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: از زمان هم گیری این ویروس منحوس موضوع ورزش همگانی و ورزش در خانه از مهم ترین محورهای مدنظر در تولید برنامه در تمامی حوزه‌ های صداوسیما، خبر و فضای مجازی رسانه استانی بوده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان با اعلام آمادگی رسانه برای پوشش برنامه‌ های ورزشکاران که در این روزهای کرونایی محور آموزش های خود را به خانه آورده اند تاکید کرد: این برنامه‌ ها را می توانیم در قالب تهیه گزارش، آشنایی با ورزشکاران حرفه ای استان، آموزش خانواده‌ ها برای داشتن بدنی سالم در بخش های مختلف رسانه به نمایش گذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به فعالیت و همکاری خوب رسانه استانی با این سازمان افزود: رسانه ملی از همه ظرفیت خود برای پوشش برنامه‌ های ورزشی استان استفاده کرده است و چندین برنامه با موضوع ورزش نشان از این تعامل خوب و سازنده دارد.

برزمینی  با بیان اینکه ورزشکاران گلستانی در عرصه‌ های مختلف ورزشی و مردمی تاکنون نمایش خوبی داشتند افزود: در هفته گذشته ۱۵ ورزشکار ملی گلستان در قالب پویش نذرخون، به کمک همنوعانشان شتافتند و رسانه هم این برنامه را برای فرهنگ سازی به تصویر کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در پایان خواستار تعامل بیشتر برای آموزش خانواده‌ ها برای ماندن در خانه و ورزش کردن در این روزهای کرونایی شد و افزود: ما به کمک رسانه در این زمینه نیازمند هستیم تا پوششی از این برنامه را داشته باشیم.

 

امتیاز شما