امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شب چله و پیامهای سلامتی رسانه استانی قم

مشاهده ۵۷۸
۱۳۹۹/۰۹/۲۵- ۱۴:۰۱

صداوسیمای مرکز قم با توجه به شرایط خاص یلدای 99، ویژه برنامه‌ های متنوعی را در بلندترین شب سال پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو قم با برنامه «شب چله» تقارن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، روز پرستار و شب یلدا را جشن می‌ گیرد. نمایش طنز، حافظ خوانی با حضور استاد علی کاملی، آداب و رسوم یلدایی، ارتباط با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و دعوت از تعدادی از مدافعان سلامت و قشر پرستاری استان قم به عنوان میهمان حضوری، شب چله‌ای روستا با موضوع کنکاش در آداب و رسوم روستاییان استان در شب یلدا، گزارش مردمی و مسابقه پیامکی از آیتم های این برنامه است.

برنامه«شب چله» به تهیه کنندگی طیبه رضوانی و اجرای قائم خانی و ملیحه توکلی و گزارشگری مهدی توکلیان و فاطمه امینی، یکشنبه 30 آذر از ساعت 21:40 تقدیم مخاطبان رادیو قم می‌شود.
سیمای نور هم برنامه زنده «پلاک 16» را به طور ویژه به مناسبت شب یلدا روی آنتن می‌برد.

این برنامه به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، با دعوت از میهمانانی از مدافعان سلامت و جامعه پرستاری، ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از خاطرات شیرین پرستاران در مبارزه با کرونا می‌گوید. بخش طنز این برنامه هم با حضور شخصیت پرمخاطب «حبیب ملوک» با هنرمندی شهاب نیازمند، به نقد آداب و رسوم یلدایی و شرایط خاص یلدای امسال می‌ پردازد.

حافظ خوانی، شاهنامه خوانی، اجرای خواننده و گزارش مردمی هم از دیگر بخش های برنامه«پلاک 16» است که به تهیه کنندگی وحید بیک محمدی و اجرای حسین تقی زاده، شب یلدا ساعت 21 تقدیم مخاطبان سیمای نور می‌شود.

امتیاز شما