امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تدارک ویژه قند پهلو برای شب یلدا

مشاهده ۳۶۷
۱۳۹۹/۰۹/۲۶- ۰۸:۵۴

تهیه کننده «قندپهلو» از فصل جدید این برنامه که با یک افتتاحیه در شب یلدا آغاز می‌شود و بعد از آن از بهمن ماه به شکل روتین روی آنتن می رود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی امیر قمیشی تهیه کننده «قندپهلو» درباره فصل جدید این برنامه که قرار است بعد از مدت ها دوباره به قاب شبکه آموزش بازگردد به خبرنگار  جام جم آنلاین  گفت: ما ویژه برنامه ای برای شب یلدا نظر گرفته ایم که به نوعی افتتاحیه ای برای فصل جدید «قندپهلو» است.

وی اضافه کرد: این برنامه دورهمی طنزپردازان است و همانطور که در سایر کشورها هنرمندان به خدمه درمانی و بهداشتی کشورشان ابراز ادب می‌کنند ما هم به سهم خود با طنزپردازان همراه می‌شویم تا به کادر پزشکی خداقوت بگوییم. 
قمیشی درباره مجریان این برنامه نیز اظهار کرد: رضا رفیع، ناصر فیض و شهرام شکیبا سه مجری این دورهمی‌شبانه هستند. 
وی درباره پخش روتین برنامه نیز بیان کرد: بعد از این افتتاحیه به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه برنامه برای مدتی پخش نمی‌شود و بعد از آن از 13 بهمن دوباره پخش برنامه را خواهیم داشت. در حال حاضر برای 15 بهمن به بعد 13 شب برنامه در نظر گرفته شده است که با کمی تغییرات روی آنتن می رود. 
قمیشی درباره رویکرد ویژه این فصل از «قندپهلو» اظهار کرد: این 13 برنامه به کرونا اختصاص دارد و شعرها هم با همین محور خوانده می‌شود. در این دوره به جای دو داور سه داور داریم که داور سوم پزشک متخصصی است که از نظر پروتکل های مرتبط با کرونا، آثار را بررسی می‌کند.

امتیاز شما