امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

دوپینگ در سنگ نوردی ،موضوع سریال«برنده» رادیو

مشاهده ۵۷۷
۱۳۹۹/۰۹/۲۶- ۱۳:۴۳

سریال رادیویی«برنده» با موضوع دوپینگ در ورزش سنگ نوردی، برای پخش از شبکه‌ های رادیویی نمایش و ورزش آماده شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال رادیویی«برنده» به سفارش رادیو ورزش در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو آماده شده است که همزمان از رادیو نماش و ورزش پخش می‌ شود.

ژاله محمدعلی، تهیه کننده این مجموعه رادیویی گفت: سریال«برنده» داستان سنگنوردان جوانی است که خود را برای مسابقات بین المللی آماده می‌ کنند، اما یکی از آنها که دوپینگ کرده، نمونه آزمایش دوپینگ خود را با قهرمان داستان جابجا می‌ کند و در پی آن اتفاقاتی رخ می دهد.  وی افزود: ویژگی تهیه کردن این کار در تولید آمبیانس سالن‌های سنگنوردی بود و اینکه فضاسازی این باشگاه‌ها به خاطر تک نفره بودن این ورزش  با دیگر ورزش ها متفاوت است و تماشاچیان این ورزش غالبا خود سنگنوردان هستند.

فریدون محرابی، مجید حمزه، سوسن مقصودلو، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، مهرخ افضلی، مونا صفی، امیر زنده دلان، امیر فرحان نیا، محمد رضاعلی، محمد آقامحمدی و کامیار محبی در این سریال هنرنمایی می‌کنند. سریال رادیویی«برنده» به نویسندگی زهرا کولیوند، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی نازنین مهیمنی، افکتوری نازنین حسن پور و صدابرداری جعفر جودتی،  از 29 آذر ساعت 8:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌ شود و ساعت 1:30 دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

امتیاز شما