امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گزارش دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر از رادیو ورزش

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۹/۰۹/۲۶- ۱۴:۰۶

گزارش مصاف تیم های استقلال-ذوب آهن و پیکان-تراکتورسازی را می توانید 28 آذر به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف 92 مگاهرتز بشنوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ یکی از بازی‌های هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه فولادشهر و میان دو تیم استقلال و سپاهان برنامه ریزی شده است؛ دیداری که قرار است از ساعت 15 روز جمعه 28 آذر در اصفهان آغاز شود.

همزمان با این رقابت تیم پیکان و تراکتورسازی هم با یکدیگر دیدار می‌کنند. پیکان در فصل جاری لیگ برتر با هدایت مهدی تارتار نتایج خوبی کسب کرده و توانسته چند مدعی قهرمانی را نیز متوقف کند. خودروسازان برای دیدار با تراکتور در هفته هفتم روز پنجشنبه عازم تبریز می‌شوند.

معین عباسیان‌، هافبک کناری باتجربه تیم پیکان که در نقل و انتقالات تابستانی، از سایپا به جمع پیکانی‌ ها ملحق شد، هنوز در لیگ بیستم فرصت بازی پیدا نکرده است. عباسیان قبل از شروع مسابقات لیگ برتر در جریان یکی از دیدارهای دوستانه پیکان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و به همین خاطر دوران نقاهت را سپری می‌ کرد.

این بازیکن حالا چند روزی است به تمرینات گروهی پیکان اضافه شده و می‌ تواند تیمش را همراهی کند. او از نظر مصدومیت مشکلی ندارد و با صلاحدید کادرفنی می‌ تواند پیکان را در دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز همراهی کند.

گزارش زنده این رقابت ها ساعت 15 جمعه 28 آذر، به تهیه کنندگی عباس حیدری و با گزارشگری خسرو والی زاده از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

امتیاز شما