امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«رسول نجفیان» و اجرای یلدای رادیو پیام

مشاهده ۴۷۹
۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۰۸:۴۸

شبکه رادیویی پیام وآوا در طولانی ترین شب سال با بخش‌ها و آیتم‌های شاد و متنوع با هدف شادی‌آفرینی مهمان خانه‎های مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به  نقل از خبرگزاری فارس ، با توجه به شیوع و همه گیری بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هموطنان و پرهیز از دورهمی‌ها در مناسبت های تقویمی امسال طولانی‌ترین شب سال (شب یلدا) متفاوت تر از سالهای گذشته خواهد بود.

به همین منظور شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با تهیه و پخش ویژه برنامه‌ی شاد، جذاب و متنوع  هموطنان عزیز را در سراسر ایران اسلامی همراهی می‌کنند تا مخاطبان لحظاتی شادو به یادماندنی در این شب داشته باشند.

ویژه برنامه یلدای پیام از بخش شبانگاهی رادیوپیام ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد با اجرای رسول نجفیان به تهیه کنندگی عباس اسعدی مقدم بصورت زنده به روی آنتن می رود که با حضور مهمانان ویژه و هنرمندان پیشکسوت رادیو همراه خواهدبود. در این برنامه میهمانان به نقل خاطرات خود از شب یلدا و رسم و رسومات شب یلدا در مناطق مختلف کشور می‌پردازند.

ویژه برنامه «یلدای آوا» از بخش شبانگاهی رادیو آوا با اجرای فاطمه صداقتی و تهیه کنندگی آرمان ستوده بصورت زنده با پخش موسیقی و ترانه‌های مرتبط و خاطره انگیز میزبان مخاطبان رادیو آوا در سراسر کشور است.

شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا تلاش می‌کنند در طولانی ترین شب سال با تولید و پخش این ویژه برنامه‌های جذاب لحظات شاد وشب پرباری را برای شنوندگان خود رقم بزند.

امتیاز شما