امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر «ترفند جدید غرب علیه ایران» در پرس تی وی

مشاهده ۲۴۴
۱۳۹۹/۱۰/۰۱- ۱۵:۲۹

بازی جدید کشورهای غربی برای سرگرم کردن ایران به مذاکرات بیشتر و محدود کردن هرچه بیشتر کشورمان، در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با اشاره به صحبت‌ های وزیر خارجه آلمان که در آن خواستار «توافقی فراتر از برجام» شده است به بررسی اقدامات ایران برای اجرایی شدن برجام و بدعهدی‌ های غرب در این زمینه می‌ پردازد.
در این برنامه با نگاهی به ضررهای مالی فراوان آمریکا به ایران به دلیل خروج از برجام و اعمال تحریم های جدید، ابعاد مختلف این ضررها و اقداماتی که ایران برای دریافت غرامت بابت عدم اجرای توافقنامه توسط آمریکا باید دریافت کند واکاوی می‌شود.
بحث و گفت و گو در زمینه جزئیات قانون تصویب شده اخیر در مجلس، تحت عنوان «اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها» از دیگر محورهای بررسی در این برنامه است که طی آن انتقاد مردم نسبت به توافقنامه برجام و درخواست موضع محکم تر در برابر آمریکا و انتقاد طرفداران دولت مستقر نسبت به این قانون و محدودیت های آن برای ادامه برجام را به بررسی می‌گذارد.
دکتر سید نظام الدین موسوی و دکتر کیومرث یزدان پناه کارشناس امور بین الملل مهمانان این برنامه هستند.
«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:05 بامداد چهارشنبه سوم دی ماه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 5، 12 و 16 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 7 و 19 و جمعه ساعت 16 روی آنتن می رود.

امتیاز شما