امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تأکید شبکه نمایش بر حفظ محیط زیست

مشاهده ۴۵۶
۱۳۹۹/۱۰/۰۵- ۱۰:۲۶

شبکه نمایش این هفته در بخش موضوعی و منتخب هفتگی خود با فیلم هایی با مضامین محیط زیست، همراه مخاطبانش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه در بخش صحنه گران نیز فیلم های «دنزل واشنگتن» را نیز مرور می‌کند.
شبکه نمایش در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج «قاسم سلیمانی»، روز جمعه ۱۲ دی ماه فیلم سینمایی «چ» را ساعت ۲۳ پخش می‌کند.
تله فیلم و فیلم های ایرانی شبکه نمایش در هفته پیش رو فیلم های «پلاگ»، «زنگ حساب» (به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی)، «نیلا زنده است»، «مسیر روشن» (به مناسبت روز ۹ دی و همزمان با روز بصیرت)، «لب دریا»، «منفی ۱۶۸ درجه» و «سیانور» هستند که به ترتیب از شنبه ۶ تا ۱۲ دی، در ساعت ۱۳ پخش خواهند شد.
این هفته نیز شبکه نمایش در بخش موضوعی منتخب خود در ساعت ١٩، فیلم هایی با مضامین محیط زیست همچون «نهنگ آزاد۲»، «معدن»، «آب ۱»، «آب ۲»، «جنگل بان جوان»، «عملیات جنگل» و «حامی‌ گرگ» را روی آنتن می‌برد.
شبکه نمایش هم در بخش صحنه گران با مرور آثار دنزل واشنگتن با مخاطبان در این هفته همراه می‌شود. این بازیگر برنده جایزه اسکار، با حضورش در فیلم های مختلف و با به تصویرکشیدن زندگی واقعی بعضی از شخصیت ها مثل مالکوم ایکس، رابین کارتر و ... توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. این هفته به ترتیب ، فیلم های «آنتوان فیشر»، «توقف ناپذیر»، «دو اسلحه»، «مالکوم ایکس»، «حصارها»، «مناظره» و «جان کیو» از این بازیگر در ساعت ٢١ پخش می‌ شوند.
فیلم های جذاب ساعت ۲۳ این شبکه به ترتیب از شنبه تا جمعه ۱۲ دی، به ترتیب «افتخارتامی موریس»، «قرارداد»، «دست شیطان»، «کنوک»، «همراه مرموز»، «محافظ» و «چ» هستند.
فیلم های کلاسیک این هفته هم با عناوین «صد هزار دلار»، «اتاق سبز»، «گرسنه»، «نیوکلاس نیکلبی»، «دو مرد در شهر»، «صبح بخیر» و «برف های خونین» ساعت ۱ بامداد پخش می‌شوند.

امتیاز شما

برچسب‌ها: