امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

روز بصیرت در شبکه اترک

مشاهده ۴۱۸
۱۳۹۹/۱۰/۰۷- ۱۰:۴۹

شبکه اترک به مناسبت 9 دی، روز بصیرت، برنامه‌ های ویژه ای را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای اترک با ویژه برنامه «روز بصیرت» به مناسبت روز نهم دی ماه میهمان مردم ولایت مدار و انقلابی استان خراسان شمالی است.

برنامه «روز بصیرت» با دعوت از کارشناسان و میهمانان به دستاوردها، بصیرت و دشمن شناسی مردم بیدار ایران اسلامی‌ می‌پردازد و با پخش قسمت هایی از راهپیمایی عظیم روز 9 دی سال های گذشته و سخنان رهبر معظم انقلاب، تجدید بیعت مردم استان خراسان شمالی با آرمان‌ های امام راحل ( ره ) و رهبر عظیم الشأن انقلاب با مخاطبانش همراه می‌شود.

«روز بصیرت» با بخش های مختلفی مانند گزارش مردمی، کارشناسی و تحلیل، سرودهای حماسی، نماهنگ، تلفن و پیامک و... حماسه ماندگار بزرگ مردم استان را در روز 9 دی ارج می دهد.

ویژه برنامه «روز بصیرت» به تهیه کنندگی حسین علیزاده و با اجرای ابوذر شفیعی از ساعت 10،  سه شنبه نهم دی از سیمای اترک روی آنتن می رود.

سیما ی اترک همچنین در برنامه‌های دیگر ازجمله «صبح تازه»  ساعت 7، «خانه مهر» ساعت 9 و «شب های اترک» ساعت 21، به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت می‌ پردازد.

صدای اترک نیز با برنامه «پیام اترک» و پخش مراسم های گذشته ( راهپیمایی مردم ) شهرهای مختلف استان، سخنرانی رهبر معظم انقلاب، گزارش مردمی، کارشناسی و تحلیل، سرودهای حماسی، تلفن و پیامک و... ، با هدف اطلاع رسانی در خصوص حماسه 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شنوندگانش را همراهی می‌ کند.

واحد خبرمرکز نیز با تولید ویژه برنامه «گفت و گوی ویژه خبری»، تهیه گزارش های مردمی و ... نقش مهم بصیرت در جامعه را انعکاس می دهد.

معاونت فضای مجازی اترک هم به مناسبت 9دی ؛ با تولید 2 موشن گرافیک با موضوع فتنه 88، تولید 2 تیزر، فیلم و اینفوگرافیک، استوری موشن، پویش مردمی «بصیرت»، عکس نوشته و... حماسه مردمی نهم دی ماه را با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد.

تصاویر

امتیاز شما