امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه های مرکز کرمان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

مشاهده ۴۹۴
۱۳۹۹/۱۰/۰۷- ۱۴:۱۰

برنامه های صداوسیمای مرکز کرمان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو کرمان برنامه«بغض بقیع» را با موضوع بررسی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه سلام الله علیها و الگوگیری نسل فعلی از این بانوی بزرگوار به مدت 60 دقیقه درایام فاطمیه وروز شهادت حضرت زهرا(س) پخش می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی شبنم بختیار ساعت 9روی آنتن می رود. در این برنامه با حضور کارشناسان مذهبی ابعاد مختلف شخصیت بانوی دو عالم  بررسی می‌شود. گزارش، مباحث کارشناسی، پیام مخاطبان، مداحی و مرثیه سرایی،  از بخش های این برنامه است.

برنامه «مرثیه آفتاب» به تهیه کنندگی عباس پورجهانشاهی با بخش های گزارش ونمایش،کارشناسی،مداحی وهمچنین دعوت از شاعران آیینی هم استانی به ابعاد شخصیتی وسیره اخلاقی حضرت زهرا(س)می‌پردازد این برنامه به مدت 60 دقیقه در روز شهادت حضرت زهرا (س)ساعت 18روی آنتن می رود.

سیمای مرکز کرمان هم در ایام شهادت زهرای اطهر (س) علاوه بر پخش برنامه‌ های همیشگی و زنده «زندگی زیباست»،«صبح بخیر کرمان» و «شب های کرمان» در  برنامه «هوای حرم » به تهیه کنندگی محمود علیپوربه صورت ویژه، ابعاد شخصیتی آن حضرت را از دیدگاه اندیشمندان اسلامی تبیین می‌کند و به  جایگاه فردی و اجتماعی، نقش ایشان در دفاع از حریم ولایت و امامت، بررسی سبک زندگی ایشان به عنوان الگویی کامل برای جامعه امروزی با حضور کارشناسان می‌پردازد..برنامه «هوای حرم» به مدت 45دقیقه درشب شهادت حضرت زهرا(س)وایام فاطمیه ساعت 21از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.


 

 

امتیاز شما