امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت حماسه 9 دی در رسانه استانی آذربایجان غربی

مشاهده ۳۷۱
۱۳۹۹/۱۰/۰۸- ۱۱:۴۳

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت با تدارک برنامه‌ های مختلف، ابعاد این حماسه تاریخی ملت را بازگو می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌ های تلویزیونی «سحریز خیر»، «ائویمیز» و «اولدوز» روز 9 دی به صورت ویژه به تبیین بصیرت دینی و انقلابی مردم در حمایت از رهبری و تاثیرات اجتماعی و سیاسی این حماسه با حضور کارشناسان مسائل سیاسی می‌ پردازند. 

شبکه رادیویی چی چست از ساعت 17 با ویژه برنامه «بصیرت جلوه سی» به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی باهدف تحلیل و بررسی اهمیت 9 دی به مدت 60 دقیقه پخش می‌ کند. پخش گزیده‌ ای از کلام رهبر انقلاب مرتبط با 9 دی‌ و همچنین با چندین عنوان برنامه زنده و تولیدی از قبیل «سلام یاشایش»، «سئوگی سارایی»، «بیرآخشام بیرسلام»، «کندیمیز» و «جوان» به فراخور مخاطب خود این حماسه ماندگار را به بحث و بررسی می‌گذارد.
تولید و پخش گزارش های خبری و انعکاس آن، اطلاع رسانی و انعکاس و انتشار خبرهای ویژه در سایت استانی خبرگزاری صداوسیما و شبکه‌ های اجتماعی از اقدامات واحد خبر مرکز آذربایجان غربی به شمار می آیند.

طراحی صفحه اطلاع‌ رسانی ویژه تولیدات رسانه‌ ای با موضوع 9 دی‌ماه در وب‌سایت مرکز آذربایجان غربی، انتشار محتواهای مربوط در فضای مجازی همانند موشن گرافی، اینفوگرافی، سرود، سخنرانی نیز در دستور کار معاونت فضای مجازی مرکز قرار دارد.

 

امتیاز شما