امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شبکه جام جم

مشاهده ۳۷۰
۱۳۹۹/۱۰/۰۹- ۱۴:۴۸

شبکه جهانی جام جم در اولین سالگرد، شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش با مجموعه ای از برنامه‌ های مناسبتی که معرف رسالت و شخصیت معنوی و مردانه آن شهدای گرانقدر است، با مخاطبانش همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌ های پیش بینی شده برای ایام سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به شرح زیر است:
مستند «مثل کوه مثل باران» به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید قنبری و تدوین حسن بابایی، به ارتباط صمیمی‌ شهید سلیمانی با دوستان و بستگان در زادگاهشان به نام قنات ملک می‌ پردازد. در این مستند مجموعه ای از تصاویر دیده نشده که از 20 سال پیش تاکنون،  توسط کارگردان تهیه شده، به همراه مصاحبه با افراد حاضر در این تصاویر و بیان احساسات آن‌ها پخش می‌شود. مستند «مثل کوه مثل باران»، جمعه 12 دی، ساعت 21:40 به وقت تهران برابر با 19:10 به وقت اروپای مرکزی، شنبه 13 دی ساعت 16:30 به وقت تهران برابر با ساعت 24 به وقت سیدنی و یکشنبه 14 دی ساعت 1:15 به وقت تهران برابر با ساعت 13:45 به وقت سیدنی از جام جم پخش می‌ شود.
مجموعه مستند گزارشی «قاسم همیشه با ماست» شامل درد و دل های مردمی است که گوشه گوشه کشور بر مزار شهید سلیمانی حاضر می‌ شوند. در این مستند علاوه بر مصاحبه‌ با عاشقان سردار، آثاری از هنرمندان رشته‌ های مختلف که مرتبط با این شهید است نیز دیده می‌ شود.
مستند «شهادت سرخ» به کارگردانی سید حمید میر حسینی نگاهی دارد به تشییع جنازه با شکوهی شهید سلیمانی در شهر کرمان.
همچنین در برنامه‌ های پر مخاطب شبکه جهانی جام جم مثل «جمع ایرانی»، «روز خوش»، « خانه مهر» و «در ایران » از دوستان و نزدیکان شهید سلیمانی برای صحبت در برنامه زنده و پخش پلی بک های مرتبط با موضوع و گزارش های تصویری بهره برده می‌شود.
دریافت پلی بک و صوت تصویر از مخاطبان و ایرانیان و فارسی زبانان و غیر فارسی زبانان شبکه در قالب فیلم، عکس، صوت و تصویر، در قالب پاسداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار، از دیگر اقدامات این شبکه به شمار می آیند.
گروه سیاسی شبکه جام جم نیز  با پخش برنامه «کنکاش» به موضوع ترور و ابعاد سیاسی و حقوقی آن و مجموعه ترورهای دولتی رژیم استکباری آمریکا می‌پردازد. 
مستند «دستور آتش» و «عقیق» هم با موضوع طرح نظرات و دیدگاه‌های شخصیت های خارجی درباره نقش حاج قاسم سلیمانی در سرنگونی داعش روی آنتن این شبکه جهانی می روند.

امتیاز شما